Voor mij de groen, 42mm, no date
![]()
Mooi dat die ook in “no date” komt, wist ik niet! Veel beter inderdaad. Ze maken er wel een rommetje van zo. De ultieme reeks is dus een 40mm no date in groen, blauw en grijs op rubberband ![]()
de mijne is AI, deze bestaat nog niet, helas ![]()
Ik dacht al zoiets. Maar het zou niet misstaan alleszins ![]()
Cool maar wanneer gaat TH es inzitten op draagbaarheid… Deze is ook weer +14mm dik lees ik…
Valt wel mee, iedereen kan zien dat hij 5 voor half 11 aangeeft.
44mm en nog slecht afleesbaar
Die Gulf samenwerking is ook wel beetje achterhaalt, maar de kleuren zijn fris en lekker. Ik snap niet waarom TH dat dan combineert met zo’n ‘zwaar’ en donker titanium design. Maak er een lekkere lichte frisse zomerse chrono van.
yes, 14.5mm, maar is een eta7750 hè, dan krijg je dat. Maarja, wat kan je verwachten voor 6.3k euro
Dat uurwerk is naar mijn mening wel het enige mooie aan dit horloge. Hier vind ik echt álles lelijk aan
Die grijsblauwe wijzerplaat vind ik eigenlijk wel heel mooi… 39mm, 44mm L2L, dikte 8.5mm. De date vind ik wat minder, maar voor een dagje kan het er mee door ![]()
De Maen polerouter? Fraai!
Vond de Moneta Moonphase met 37mm soms aan de grote kant. Denk dat ik een dresser op 39mm nog meer geld. Verder mooi design natuurlijk.
Ik had deze bijna gekocht via hier op het Uhrforum maar was net te laat…
Je schijnt hem ook te kunnen kopen in een extra luxe kist.
Ik heb het bijbehorende verhaal gecheckt en het oude horloge gezien en dat klopt perfect!
Net zoals bij de Squale Chronofactum Ucb Blancpain Homage. Dit zijn Echte Homages!