Wat heb ik gekocht?! Helaas een fake Seiko

Helaas heeft Marktplaats geen kenners op het kantoor zitten en zien zij er niets verdachts in😅

3 likes

MP is echt een afvoerputje geworden. Ik denk er gewoon niet meer aan om daar iets te zoeken.

4 likes

Same story :sweat_smile:

3 likes

Ik snap je. En toch komen de meeste aanwinsten van mij toch echt van MP. Het is goed zoeken naar een speld in een hooiberg, maar als je dat doet zijn er toch verassend vaak leuke deals te vinden😊

3 likes

Inmiddels wel met echte fotos!

Als je dit als verkoper zegt en dan vervolgens meerdere neppe exemplaren achter elkaar op marktplaats zet dan ben je de boel aan het oplichten. Die lui kopen goedkoop Chinese troep in en verkopen dit vervolgens per stuk door in Nederland. Op BOL.com is dat ook zo’n beetje de helft van het aanbod van al die webwinkeltjes. Kun je rijk mee worden als je het groot aanpakt.

Kan daar best boos over worden. Liep laatst over een markt waar ze van die nep Rolexen verkochten. En als ik daar dan iets over zeg lachen ze je gewoon uit …

Mijn persoonlijke favoriet: “It’s not fake, it’s a copy”

1 like

Ik zit natuurlijk te vissen in het goedkopere segment, dus dat drukt het risico al enigzins.
Maar in principe laat ik nooit iets opsturen.
Als ik het niet kan ophalen dan laat maar zitten.
Gewoon een permanente zoekopdracht uitstaan op max 10km, en dan komt er af en toe toch wel iets leuks langs

1 like

Ik heb ook tevergeefs een melding gemaakt.

Het staat toch echt in hun eigen regels.

Maar er staan ook genoeg ‘Rolexen’ voor rond de 100,- euro op MP, dus het boeit ze volgens mij niets.

2 likes