Wat heb jij gepast? (Deel 1)

Die is ook wel echt perfect :ok_hand: mooie horloges

Ik kan de kleurencombo wel pruimen.

1 like

Je bedoelt het flauw rood dat ze boven de taalgrens beminnen?

Ros, inderdaad.

1 like

14 likes

Die groene Ebel zou zo ontzttend tof zijn zonder datum🤩

4 likes

Zit lekker om de pols.

Maar die plots :see_no_evil: zo enorm :nauseated_face:

12 likes

Vandaag even tijd gehad om wat te passen. Die witte Ranger hadden ze liggen dus die kon ik mooi vergelijken met de zwarte 36. Formaat van deze is perfect en als ik m’n oog niet had laten vallen op een Explorer 36 dan was het de zwarte Ranger geworden. Ook de Black Bay 54 weer eens keer omgehad en die gaat er zeker een keer komen, maar niet dit jaar :wink:

Daarna een paar Omega’s. Die Seamaster 300 beviel me beter dan die FOIS. De laatste is qua design top, maar lastig om de tijd op af te lezen. Strait lugs heeft duidelijk m’n voorkeur. De Seamaster gaat ook op de wishlist, maar niet dit jaar :wink:
Die 321 is gewoon vet, maar buiten budget. Maar vooruit, mag ook op de wishlist.

Ook voor het eerst een OP36 om gehad. Die blauwe is echt vet, maar legt het voor mij toch af tegen de Explorer. Nu nog kijken of het een 114270 wordt of de 124270. De band en sluiting van de 114270 vielen me niet tegen en heeft ook zijn voordelen tov de nieuwe met Easy Link. Daar ben ik nog niet helemaal uit, maar één van deze 2 gaat 't worden.

Een Explorer 36, Black Bay 54 en deze Seamaster 300 of die 321, dat lijkt me wel wat :grin:

20 likes

Ik draag toevallig vandaag mijn Trilogy, niet op de OEM band want die is een beetje lomp (geen taper en 'n te grote sluiting) maar op een US flatlink.

Was dit bij een grijze dealer?

4 likes

Klinkt als een lekker dagje! Genoeg kunnen proeven!

1 like

Echt een mooi horloge, deze lag bij Filipucci in Maastricht. Nog ff staan buurten over de 2 Explorer 36’s die ze daar hadden liggen. Goede indruk aan overgehouden :ok_hand:t2:

Was een top dag! Ik had geen idee dat er zoveel horloge zaken in Maastricht zaten, maar dat was een aangename verrassing. Nog steeds die Explorer favoriet :wink:

2 likes

Goede keus😉

8 likes

Brussel 48 uren blitz en dat laat altijd toch één slotje van een uur of twee over om eens te neuzen in de snoepwinkels.

De GS boetiek was gesloten, dus dan maar als troostprijs :stuck_out_tongue_winking_eye: bij Tag Heuer binnengestapt. Super vriendelijke mevrouw, en het moet gezegd zijn…

… potverdikke zeg, @TagEd heeft gewoon gelijk. Wat een snoepje. Prima maat ook, zelfs voor mijn damespolsen. Enkel zonde dat dat blauw in het echt zo veel donkerder is dan op de verkoopsfoto’s. Maarrrrr…

… hoho, die paarse panda. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik moest ook even zekerheid hebben dat zo’n Monaco voor geen meter lukt. Die is er nu dus.

Een beetje verder ook de nieuwe Rado Diastar gezien. Leuk ding, al had ik liever de gele eens gepast.

Maar de onverwachte ontdekking is toch de “kleine” Captain Cook. Lekker. :v:

En zo kan ik morgen alweer voldaan de Airbus sigaar in.

16 likes

Haha, jij hebt wat leuks gedaan met je tijd, zo te zien! :smile: :+1:

1 like

Gisteren weer enkele leuke dingen kunnen passen.
Ook nog een Black Bay Monochrome op 3link aan gehad, maar vergeten fotootje te nemen.

14 likes

17 likes

11 likes

Ik was anderhalve week geleden een weekje in Engeland. Ik liep wat door Liverpool te slenteren toen ik zowaar een horlogezaak tegenkwam, die best wel wat Pateks in de etalage had liggen. Dus naar binnen en wat kijken en vragen. Uiteindelijk de 4947A en de 5205R om de pols gehad.

Een stalen Patek die niet Nautilus of Aquanaut is blijft meer uitzondering dan regel. Overigens bleek deze zaak geen boutique te zijn maar wel alleen Patek te verkopen. Leuk gesprek gehad verder. Ik vond de 5205 ook in het echt niet mijn ding. De manier waarop de vensters links en rechts oplijnen met de index zal altijd blijven schuren.
De 4947 en de 4946 in rosé zijn leuk maar voor mij blijft de 5146 in wit of rosé koning.

Nog een kleine tip, als je zin hebt in koffie maar te krenterig bent om er geld aan uit te geven, ga naar een horlogezaak, altijd prijs

8 likes

@whisky triggerde me met zijn, wat had ik willen dragen vandaag… Want ik weet het nog steeds niet of ik de Seaq Panorama Date of Seaq wil dragen. Deze week wel de Seaq Panorama Date gepast, de groene versie. De afwerking is fantastisch. De band is briljant, vooral de vernuftige fijn afstelling en de band is nu ook volledig gesatineerd dus zonder de polished center links. De kleur van de dial is mooi, maar twijfel of de blauwe misschien niet nog mooier is.

Maar vooral het draagcomfort is iets wat me tegen houd, ik denk dat vooral de hoogte zorgt voor een wat onnatuurlijk gevoel op de pols.

9 likes

Wat zorgt voor het onnatuurlijke gevoel, is dat het gewicht of iets anders?

1 like