Wat heb jij gepast? (Deel 2)

Ja, ik vond het ook al vreemd hoe die ogenschijnlijk een halve centimeter boven de rand van de pols uitsteekt. Maar fotoperspectief geeft wel vaker een verkeerd beeld, zeker uit die hoek, dus…

1 like

De eerste GS is 40 mm en 47mm l2l. De Polaris heeft exact dezelfde diameter en l2l.

De zwarte GS is 38.6 mm en 45 mm l2l,

Wat @LVA al zegt foto’s kunnen erg vertekenen :slight_smile:

Second that. Wat een set :heart_eyes:

1 like

Geweldige set.

1 like

Gepast van een collega, iets te aanwezig voor mij. En de prijs te hoog😅. Uit 1986 komt deze, niet te zien!

9 likes

Ik vind dat het horloge toch wel de aandacht trekt.

1 like

:thinking: veel mooier dan ik dacht op basis van foto’s, maar wellicht weer teveel van het goed als vrijetijdshorloge?

Leuke passessie in Eindhoven vanmiddag.

17 likes

21 likes

Jaaaa, die Glassbox… potverdikke. :eggplant: :sweat_drops:

2 likes

Wat was je top 3?

1 like

Poeh dat is lastig maar als ik moet kiezen in willekeurige volgorde:
Omega AT
Chopard Eagle
Speedmaster Panda

4 likes

:thinking:

17 likes

AT springt eruit! Wat een kleur! Maat is perfect.

2 likes

Vandaag even bij de Omega boutique binnen gelopen. Korte broek, sportschoenen kortom een beetje shabby. Maarja ik had ff tijd en wilde heel graag even het omega Moonshine Gold in het echt zien.

Ik werd super vriendelijk geholpen door Daniel en geen probleem om toch een duur horloge even te kunnen passen. Heerlijk even gekletst en werd zelf bedankt aan het einde voor mijn bezoek. Echt een aanrader. Hoort het zo… zeker maar is het vanzelfsprekend.

Maar wat een prachtig horloge, de foto’s doen echt geen recht aan deze knapperd.

Dus toch maar wat dingen in het blauw even nieuw leven ingeblazen.:innocent:

19 likes

Speedmasters doen mij over het algemeen bitter weinig maar deze, op die band… ja, dat is geen straf voor de ogen. Knap. :smile:

2 likes

+1

Vandaag deze gepast bij de juwelier. Vond hem erg gaaf, vooral in het daglicht (foto laat kunstlicht zien). Zijn er al HFers die hem hebben gekocht? Ben benieuwd naar de ervaringen. :smiling_face:

6 likes

Zeer vriendelijk ontvangen bij Gassan in Eindhoven. Oprecht leuk gesprek gevoerd, kennis gemaakt en deze beauty (Longines master collection chrono monopusher) uitgebreid getest.

De wijzerplaat is in het echt ongelooflijk warm en charmant. De dikte van de kast is niet storend. Op de foto lijkt de kast wat aan de grote kant maar dat valt in het echt wel mee.

Serieuze kanshebber als volgende aankoop!

16 likes

Vandaag liep ik langs Van Willigen in Den Haag. Ik wilde graag de Longines Legend Diver Black Dial Auto 42 mm eens passen. Op dit forum las ik namelijk het commentaar dat de lug-to-lug verkeerd kan vallen. Gelukkig komt deze op mijn pols prima uit. Ik vind het een mooi horloge en zet deze op de shortlist om eens over na te denken. Ik zou de rvs band overigens wel willen wisselen voor een rubberen of lederen exemplaar.

7 likes