Inpakken en wegwezen😅?
Ja vindt ik ook ![]()
Haha nu ff niet, net een caravan gekocht en dat is ook een dure hobby ![]()
Staat je goed Dan ![]()
Thanks
moet maar weer gaan sparen
Ja dat snap ik. Wij hebben een maand geleden ook een caravan gekocht en dat is geen grap meer wat dat tegenwoordig kost ![]()
Beide gefeliciteerd met jullie NA:sweat_smile: het kost wel ff wat maar dan heb je er ook veel plezier van! En nu begint het pas, eerst de caravan, dan een voortent toch nog maar die airco erin
voor je het weet zit je weer in de volgende hobby gezogen:sweat_smile:
Ranger of caravan
No brainer, natuurlijk. We zien je dus spoedig terug als Tudorist ![]()
Die even rustig aan nu, vooral met wat er allemaal bij komt
Heb nog twee toffe horloges over ![]()
Beter niet doen.
Wat er bestaat een reëele kans dat ik dan weer overhaaste klusjes moet gaan bedenken…![]()
De Sjef heeft gesproken
![]()
Zo ist! ![]()
Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen en vooral foto’s komende week!
Wilde de nieuwe HC graag eens in het echt zien.
Daar is weinig op aan te merken. Mooi ding. Solide, super bezel actie, draait heel smooth op.
Maar dit was wel de onverwachte ster…
Was hier oprecht van onder de indruk ondanks dat er van alles op aan te merken valt.
Heerlijke kleur blauw op die wijzerplaat van de bb
Ik had liever dat matte van de Pelagos gezien, dan zou ik 'm zeker overwegen.
Heerlijk stadje
ooit een turtle gekocht daar.
Vanmiddag heb ik de Oris Propilot X gepast in grijs en blauw, maar de wijzerplaat viel in het echt dik tegen. De kleur was helemaal anders dan in het promo materiaal. Jammer want de rest van het horloge is wel erg mooi. Helaas heb ik daar geen foto’s can gemaakt.
Onderstaande heb ik ook gepast in verschillende kleuren en formaten. Wel enkel een foto van de blauwe 38.
Zeer mooi horloge maar uiteindelijk ben ik toch met iets anders naar huis gegaan. Waarschijnlijk volgt daarvan nog een NA met foto’s.