Vandaag even een Ming wezen passen en gelijk op de nieuwe 3-D geprinte band.
Hele bijzondere horloges. Bij gebrek aan een beter woord, vind ik Ming erg futuristisch.
Mooi om eindelijk een keer te kunnen passen.
Kan het met niks anders vergelijken
Vandaag even een Ming wezen passen en gelijk op de nieuwe 3-D geprinte band.
Hele bijzondere horloges. Bij gebrek aan een beter woord, vind ik Ming erg futuristisch.
Mooi om eindelijk een keer te kunnen passen.
Kan het met niks anders vergelijken
Ja, zeker!
Hier even een kiekje van de mijne:
Mijn beste horlogeaankoop in tijden. Als je de ruimte hebt, zou ik het doen.
Gepast en niet gekocht.
Toch wat druk, vingervlekken magneet, minder goed afleesbaar en ik heb al een zwarte Anatom…
When in Milan…
Genoeg horloges te bekijken in deze stad. Wat ik nog het leukste vind, is dat er in Milaan veel brand stores zijn. Op die manier krijg je echt een goed beeld van de (grote) verschillen tussen waar een merk voor staat en hoe het zijn klanten benadert.
Ik heb me echter beperkt tot de merken die voor mij echte kanshebbers zijn. Niks gekocht, maar wel een leuk dagje gehad samen met mijn vriendin. Ze vindt horloges zeker leuk, maar is er gewoon niet zó gek op als ik. Dan is het ook niet eerlijk om de hele dag alleen maar horlogewinkels af te struinen. ![]()
Vandaag op aanraden van meerdere forumleden op bezoek geweest bij Staudt in Ootmarsum.
Met de hele familie vriendelijk ontvangen door Yvo zelf en een paar modellen gepast. Dacht eigenlijk dat het niet helemaal mijn smaak zou zijn maar toch een verassing om de pols.
Zeker een aanrader om hier eens een kijkje te nemen als je in de buurt bent.
Na afloop een plaatselijk biertje gedronken op het terras met een kleine attentie! Goed bezig Yvo!
En voor @APMV en alle anderen, veel plezier bij de aankomende GTG!
Dank Raymond. Proost en de Staudt chrono staat je goed
Vandaag even in Antwerpen geweest. Modestad en horlogestad
Links en rechts super leuke gesprekjes gehad. Ook nog wat tijdschriften meegekregen en een watchpouch die ze zojuist binnen hadden gekregen ![]()
Twee uitschieters in meer dan positieve zin. De nieuwe Breguet 7037 Tradition en de Grand Seiko Evolution 9 SLGB023…
Beide echt prachtig!!!
Daarnaast nog een armband van Jochen Leën. Meer bekend van exclusieve edelstenen. Het leuke is dat je pols opgemeten wordt; hierna maken ze een 3D pasmodel; en als dat zit zoals de klant wenst wordt hij custommade vervaardigd in wit, geel of rosegoud en in de breedte die de klant wenst. Jochen Leën zit in bij de pre-owned van Schaap en Citroen in Antwerpen. Over een week of drie kan ik komen passen ![]()
GS, mooi in de etalage, eens om de pols vond ik het wat tegenvallen, en dik. Wel leuk bandje en goeie maat.
2de GS, prachtige kast, comfortabele band. Met een andere plaat een een doorkijkbodem zou ik die wel lusten.
Ook de nieuwe IWC ingenieur gepast, zelfde probleem als met de Reverso, ligt niet goed op mijn pols. Geen foto genomen. Wel lekker dun, helaas weer geen doorkijkbodem.
En nog deze, leuke kleurstelling. Prachtige achterkant (weer niet doorkijk). Hoewel maar 12.88mm dik, voelde als een (mooi) tonnetje.

Tot dusver geen koopdrang.
Vandaag bij House of Pertijs in Breda een aantal Tudors gepast. De Black Bay 58 en 54 en de Pelagos 39 om precies te zijn. Geen fotos gemaakt…want helemaal vergeten, maar vooral vanwege het feit dat ik die 54 toch wel heel tof vond en er alleen maar naar aan het staren was…
Voor de liefhebber, ze hadden ook een Monarch, en niet eens in de displaykast maar gewoon in de lade er onder…
Ja, die ziet er wel uit alsof die niet enkel onder de radar, maar ook onder alle vijf linkerwielen van een truck gelegen heeft ![]()
Ingepakt in boterhamzakjes ![]()
Prachtige Mille Miglia in deze kleur.
Deze twee. Op de foto lijkt de iwc nog ok, maar in het echt is de 40mm te lomp en de 35 veel te klein. Blijft wel een fantastisch horloge, dus als er ooit een 37,5mm komt…
38mm van de AT is een mooie maat, maar eigenlijk ook niet heel elegant (vrij dik) Dus er is een 36mm gen 1 onderweg, hopelijk is die niet te klein.