Wat heb jij gepast? (Deel 2)

:slight_smile: Yes… en zo’n horloge is niet te verdoezelen…ze ziet het echt wel.
(En anders die drie wijsneuzen, die ook aan tafel zitten, wel)

Helemaal met je eens. Maar HF helpt er niet bij: je (ik in ieder geval) wordt er nogal hebberig van.
Mijn wishlist loopt over verschillende “assen”:

• heel eenvoudig vs meerdere complicaties
  • goedkoop vs veel geld
  • een kleurtje vs diverse kleuren
  • vorm

• Nouja…inderdaad, laat de tijd z’n werk maar doen. Er zal langzaam wel wat gefiltered worden.
    (Ik merk na +/- 2…3 weken HF dat mijn smaak al wat veranderd (alleen al door het feit dat je veel meer horloges voorbij ziet komen dan de tijd daarvoor)

marathon …sprint
Ja, dat twijfelen. Misschien maar goed ook, anders was ik al lang blut :slight_smile:

1 like

Op bezoek in Dokkum

Deze twee genieten mijn persoonlijke voorkeur

16 likes

Allebei niks mis mee… :ok_hand:

1 like

Tof, maar ik heb er al genoeg.

5 likes

10 likes

En, welke heeft de voorkeur?

IWC echt heel mooi maar net te groot voor mij.
Breitling is goed bezig.

10 likes

Geen enkele, de f1 is te sporty, de monarch vind ik vreselijk saai. Heb me gelist voor een sub

1 like

Ik zou de Monarch niet direct als saai classificeren als ik in de markt ben voor een Sub maar gefeliciteerd met je keuze. Waar ben je geweest? Wil de Monarch binnenkort toch een keer passen.

5 likes

6 likes

Ik dacht: hmm, 5400 voor die Monarch. Dan komt hij toch wel enigszins in de buurt bij de prijs van een Explorer. Dat zie ik toch wel als concurrenten. Maar even opgezocht en die laatste kost ook al 7800 tegenwoordig.

2 likes

Ik sta open voor alles, ik stond op punt de groene HQ mee te nemen, die was ook prachtig. Echt een zomers horloge. De blueberry was er enkel in 42

1 like

Dan is de explorer toch wel 10x mooier

Ja daarom. Ik dacht dat een explorer 6500-6900 zat. Voor die 1000-1500 meer zou dat een no brainer zijn. Maar met 7800 is de Explorer toch nog wel een factor 1.4 in prijs tov de Monarch

1 like

De case vorm van de monarch vind ik niet mooi, bracelet wel maar de dial is ook te leeg en steriel in die kleur. Ik vond hem voor die prijs zwaar tegenvallen. Als hij net wat meer zou kosten als een ranger zou ik het begrijpen maar dit…

1 like

Gisteravond geprobeerd, deze is van een vriend. Gekregen van zijn vader…, heel erg mooi. En stiekem natuurlijk een beetje jaloers, op de goede manier natuurlijk. :heart_eyes:

10 likes

Wat een tof ding! Hoe moet ik die gangreserve interpreteren? Voor 8 dagen? Dat zou ik indrukwekkend vinden; verwacht dan dat het wel een dikkertje is?

8 dagen hand opwinden, daardoor valt het heel erg mee hoe dik het horloge is. Is echt heel goed te dragen.

En echt beeldschoon haha.

De 36mm Ranger gepast.

Was benieuwd naar de maat, de 39 heb ik gehad en moet zeggen dat deze best goed staat op mijn pols.

18 likes

Staat mooi! het horloge lijkt ook beter in verhouding qua open ruimte op de wijzerplaat tov van de 39mm

1 like