Wat heb jij gepast? (Deel 2)

Blauwe staat mooi hoor. :ok_hand:

1 like

Deze er ook bij…?

5 likes

Dank, de titanium versie is ook echt wel een toppertje. Toffe design keuze dat de bezel half glans (18 t/m 6 avond) en half mat (6 t/m 18 overdag) is.

Foto van een pas sessie vorig jaar

5 likes

Die Zulu is tof zeg.
Staat die kroon zo ver van de kast af? Blijft daar niet heel gemakkelijk van alles achter haken?

@maboc
Nee kroon was open en niet dicht geschroefd. Was al zo en heb hem niet dicht geschroefd. Dus zal een stuk minder uitsteken.

Screenshot van Longines website

3 likes

Ah duidelijk.

Hoe dan ook een schitterende machine!!!
Nu wil ik 'm ook.

1 like

Zeker weten, de hele Spirit reeks is geslaagd wat mij betreft. Voor ieder wat wils.

:rofl: graag gedaan :face_with_peeking_eye:

Ik klaag niet hoor. :star_struck:
Ik vind wel een gepatineerde wijzerplaat mooier.

1 like

Idd zit je als gegoten… :ok_hand:

1 like

Ik zit er echt over na te denken om een gouden horloge te kopen. Zal wel door de leeftijd komen :sweat_smile:
En dan met name de blauwe wijzerplaat. Ik heb een Navitimer met ongeveer dezelfde kleur als de Premier die ik gepast heb, en daarom valt die dus af

7 likes

Staat er 1 innhet blauw volgens mij

Wel.perse een breitling…??
Ik bedoel een mooie omega piepan in het goud dat is wel echt :heart_eyes:

1 like

Voorkeur gaat uit naar Breitling en (Grand)Seiko. Andere merken heb ik mij eigenlijk niet in verdiept, ik ga naar Omega kijken. Bedankt voor de tip :+1:t2:

2 likes

Een kleintje van 38mm

6 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Schitterend!!!

1 like

Deze 39mm 150m waterdichte co-axial annual calendar met gouden vouwsluiting kost je nét iets meer dan de listprijs van je stalen navitimer.

11 likes

Grrrrr. Dat kan ik in dit stadium van de hobby (absolute beginner) niet verantwoorden bij Army Command

Ik ga maar niet eens op zoek. Het vlees is mogelijk te zwak.

1 like

Deze mag er ook zijn hoor.!!

1 like

Herkenbaar, approval van Army Command is altijd wel een pre.

Hou gewoon in gedachte dat deze hobby een marathon is en geen sprint. Veel orienteren, passen en erachter komen wat je leuk en mooi vindt. Daar hoort een wish list bijhouden en aanpassen ook bij. Iets willen en mooi vinden kan altijd wel. Daadwerkelijk aanschaffen is een andere uitdaging.

De Zulu staat ook al ruim 1,5 jaar op mijn lijst van wanna have en zit nog steeds te twijfelen. Misschien ergens volgens jaar als er niet andere zaken of horloges tussen komen.