Wat heb jij gepast?

Ik heb dat soort geld niet zomaar op mijn rekening.

Mij is dit overigens weleens vaker overkomen. Had voor de kans om een Milgaus te kopen…

1 like

Vandaag “ergens” gepast en uiteindelijk bij Eugene van Baal een mooie deal kunnen maken, morgen ophalen :grin:

9 likes

Gepast

En mee naar huis genomen

:slightly_smiling_face:

32 likes

Ah, een móóie submariner, die zijn er ook. :smiley: :+1:

1 like

En in bezit nu :blush:

29 likes

Foto’s zijn nie zo best :sweat_smile: Omega speedmaster co-axial 38mm. Schitterend horloge, heel tof om gepast te hebben. Denk alleen dat ik m’n auto moet verkopen als ik dit horloge wil halen :rofl:

8 likes

Wist niet dat ze Zodiac bij de Bijenkorf hadden… net nieuw zei de verkoper. Dus meteen het meest zomerse model passen!

Jammer dat ze geen watermelon hadden. Wel weer wennen vanaf een 36mm, alles oogt wat lomp, vooral die lange rechte poten.

11 likes

Dit heb ik ook. Heb een Tudor BB36 en een Squale 36mm en alles wat ik nu groter deaag vind ik echt wennen.

2 likes

De eerste twee gepast, en de laatste aangeschaft.

17 likes

Staat er eentje in het blauw, weet niet of je hem gezien hebt? Tk: Omega Speedmaster 38 Co-Axial ZGAN

1 like

Waar hadden ze deze beschikbaar? Die chrono krijg ik vaak genoeg te horen dat die er (nog) niet is en dat er de bekende wachtrij is…

Ja klopt, had ik gezien :slight_smile:
zoals ik hiervoor ook al een grapje maakte, wat ook serieus zo is, zou ik mijn auto moeten verkopen om het horloge te kunnen bekostigen :rofl:

1 like

Hoe is de kwaliteit?

1 like

Prima voor de prijs! (1390). Ik vind alleen de bezel van mineraalglas niet het beste idee, was blijkbaar een throwback naar bakeliet. Een aparte uitstraling heeft het zeker, dat mag ook wel weer eens. Wel voelde de sluiting en band erg goed.

1 like

Ja op de foto,s zien de bezels er wel gaaf uit. Maar had liever keramiek in een gek kleurtje. Das wellicht wat duur voor de prijs. Ik vind ze wel leuk! En een goede bracelet voor die prijs is ook wat waard.

1 like

13 likes

Erg mooi :star_struck:

24 likes

Naar aanleiding van de Mannen van de Tijd aflevering een bezoekje gebracht aan Spiegelgracht Juweliers.

Mooie zaak, een hartelijk welkom en een leuk gesprek gehad.

7 likes

13 likes

Toch wel mooi zeg!

19 likes