Speedmaster is een iconisch horloge, altijd houden in je collectie
Mooie aanwinst. Ben wel benieuwd waarom je het horloge op de foto’s zo ver naar voren draagt, tegen de hand aan. Dat is volgens mij niet de plek waar je een dergelijk horloge hoort te hebben zitten (geen enkel horloge eigenlijk). Een horloge hoort volgens mij om de pols, achter het botje dat een beetje uitsteekt aan de buitenkant van je pols. Zoals je het horloge nu draagt op de foto’s staat een beetje raar.
Verder natuurijk veel plezier ermee en groeten van een mede speedmaster fan.
Haha dit is de eeuwige discussie, volgens mij zijn er ook enkele topics met mensen die discussiëren over het dragen voor of na het botje.
Ik draag mijn horloge altijd iets losser, dus tijdens het dragen zal hij wel wat heen en weer schuiven voor en achter het botje. Maar als ik hem fotografeer vind ik dit persoonlijk makkelijk en prettig.
Ook een hele mooie, idd heerlijk van genieten die speedys
Ik heb mijn opmerking van enkele jaren geleden nog teruggevonden, hieronder de link
Wat heb jij gepast? - 992 van Seumpie2
Thnx, genietenervan doe ik zeker.
Gefeliciteerd! Leuk verhaal en mooie maat, deze!
Hier een linkje over het dragen van een horloge.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Het is zeker een mooi horloge en er zit een mooi verhaal achter. Geniet ervan!
Fuckerdefuck wat een mooi exemplaar. Als we hem iemand gunnen is het jou. Heel veel geluk en plezier ermee!!
prachtig horloge, mooi uurwerk!
Prachtige Speedmaster Daniël, het formaat is perfect. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Super mooi
Leuk dat het zaadje geplant is in de oudste stad van Nederland.
Thanks man, maat bevalt idd super
Thanks Lars binnenkort maar eens in 't echt bewonderen haha
Thanks ben t daar helemaal mee eens
zekerss, ook lekker zo’n co-axial uurwerk
Thanks Hans! past mij als gegoten inderdaad