Die subs staan je goed.
Nieuw zijn ze inderdaad flink duur geworden zeg. Ik zit net even te kijken, bijna 7k bij
. Twee jaar geleden heb ik hem op Schiphol btw-vrij gekocht, volgens mij €4.700.
Thanks . Die 40mm past perfect maar de band van die grotere modernere is zoveel beter…
True. De nieuwste 6 digit draagt ook wel lekker hoor
Plaatje ?
Staat prima idd.
Deze twee 40mm Rolexen. Goed te bestellen met een beetje wachttijd maar het enige van Rolex wat ik gelijk mee kon krijgen was iets volledig in goud of deze twee:
Kon het niet laten. Baignoire Allongee toch wel een van mijn favoriete Cartier modellen en dit is toch wel erg uniek
Wat mij nog meer fascineert; ligt daar nou een ordinaire Bastognekoek op dat schoteltje!?
Haha heel bijzonder. Ik dacht even dat je foto’s verkeerd waren geüpload
Haha, nee dat niet. Al waren ze ook wel erg lekker
Mooi. Dacht heel eventjes dat het om een Chopard Alpine Eagle ging, dus dat is positief.
Daar heeft hij indd erg veel van weg. Vooral de zwart met rosé uitvoering is ook heel tof
Heb geen foto gemaakt maar ik heb in Schotland redelijk recent een Grand Seiko spring drive gepast. Helaas zit je daar met importkosten etc. Was voor mij de eerste keer een GS om de pols, voor mijn idee zat het echt als gegoten. Hij zat perfect op mijn pols en de afwerking is perfect. En in het echt zijn ze nóg mooier dan op de foto.
Zodra ik de kans krijg om er een toe te voegen aan mijn collectie ga ik dat 100% doen.
Geen foto’s gemaakt maar gisteren een Tudor black bay ceramic, een black bay 58, pelagos 39 en een blauwe pelagos gepast.
De gewone black bay was leuk maar door die bracelet/clasp valt die sowieso af.
De pelagos 39 zag er belachelijk klein uit op mijn pols voor dit type horloge dus die kan ik ook al uitsluiten.
De blauwe pelagos spreekt me al een langere tijd heel hard aan, was wel wat geschrokken van de dikte, aan het gewicht voel je dit niet maar ga meerdere keren moeten passen om hier zeker van te zijn.
Het meeste verrassende vond ik toch de BB ceramic, is natuurlijk het minst evidente horloge maar ik was toch wel erg onder de indruk, enkel wat de waterproofness van die band betreft ben ik niet geheel zeker.
Heb dus nog wat denkwerk, heb natuurlijk tijd dus komt wel goed