Wat heb jij gepast?

Man die bluesy! :star_struck:, blijft toch wel een iconische submariner uitvoering.

1 like

De Airking, gaat mij wel steeds meer bekoren, moest er wel erg aan wennen, begint wel op mijn lijstje van ultieme toolwatch te komen, begrijp dat de airking en explorer 40mm redelijk te bestellen zijn?

1 like

Dat begreep ik ook idd

1 like

Nieuwe Daytona 126505

10 likes

:heart_eyes:

4 likes

Van de zomer bij Wempe in Dld een “huismerk” gepast.
De Zeitmeister Aviator Watch Chronograph XL Antique

Ondanks de 45mm, paste 'ie wel goed op de pols.
Naast sommige IWC’s vond ik deze zelfs mooier.

004s

6 likes

Deze gepast. Was wel verrast dat hij exhibition only was :joy:

11 likes

:heart_eyes:

Weekendje weg in de buurt van Nijmegen, dus een bezoekje gebracht aan Van Baal. Vriendelijke verkoopster en ik mocht uitgebreid deze passen:

![2023

Heel mooi maar alleen in leer, de stalen band deed het niet goed…en ik hou van staal. Maar wie weet, de groene dial is erg mooi en is in het echt veel minder druk dan op een foto…

11 likes

![IMG_20231031_001300|375x500]

5 likes

Zaterdag moest de dochter een winterjas hebben dus moest ik taxi en geldautomaat spelen.

Terwijl zij alles ging passen ben ik een paar shops binnengesprongen.
Niks speciaals het is natuurlijk een shoppingcenter.

Maar die montblanc , ja die deed me wel wat.

6 likes

Regulator. Eindelijk. Word vervolgd op zijn vroegst eind q1 2024.

Zoals gezegd word vervolgd volgend jaar.

Maar t word m wel. Ondanks t formaat.

Waarom? Ik wil de Guilloche wijzerplaat zien voordat ik eventueel besluit daar wellicht 2 k extra aan uit te geven.

Die verwacht Cornehl pas op zijn vroegst eind q1 volgend jaar.

Volgens de website had hij die op voorraad.

Dat heet met en zonder guilloche wijzerplaat in alle uurwerk varianten met of zonder gegraveerde balans bruggen.

Maar helaas. Dat geeft hij ook toe. Website loopt achter en daadwerkelijk geen regulator te koop die per direct aftikt kan worden.

4 likes

Ik moest vandaag bij Wempe in Keulen zijn. En daar hadden ze een horloge op voorraad dat ik al graag wil passen sinds ze uitgekomen is. De GP Laureato in groen.

Nu dus gelukt, erg gecharmeerd van het model. Heel mooie wijzerplaat, zelfs achter een laag beschermplastic.

16 likes

Die Seiko vind ik moooi!

1 like

Erg gaaf!
Drie keuzes, begrijp ik dat goed? De witte plaat mooi classic, maar met roze opeens erg trendy. Waar ga je voor (als je er eentje kunt bemachtigen)?

1 like

Zeer mooi, maar 5mm te lang qua lug-to-lug?

2 likes

@captainslow: Die twee die je op de laatste foto ziet zijn beide custom wijzerplaten. Kost ca €1k extra

Ik ga wss voor of wat je om mijn pols ziet of deze (guilloche)

of Steffen moet nog met een idee komen maar dat is iets voor later te overleggen want ik vind die custom wijzerplaat stiekem ook wel erg vet. Allen hij gaf al aan dat de klant ‘erg lang heeft moeten wachten’ die waren blijna klaar om verzonden te worden

Wist helemaal niet dat dat kon bij hem.

Uurwerk afwerking word wss wel mat met gegraveerde balans brug sorry voor diegene die niet veel heel met de graveer pen hebben @Fate_Amenable_To_Change :wink:

@Kad: Voor een keer boeit het me niks. Dit word voorlopig mijn aller aller laatse.

2 likes

En voor 350 niet te duur als een Fun zomer horloge.

2 likes

Ho ho, een strakke frosted mainplate maakt hier al heel veel goed. Als het een accentje is, prima. Maar als ik blauwe schroeven, côtes de Geneve, chatonnetjes, perlage, anglage en de hele rambam zie, en dan nog eens zo’n tramp stamp op de balansbrug, dan ben je me kwijt.

Sonnenschliff, ton sur ton chatons, en frosting daarentegen… Nondeju wat mooi. Niks meer aan doen.