Wat heb jij gepast?

Dit stomme kleine ding schopt mijn hele plan weer in de war :man_facepalming: :joy:

12 likes

Toegegeven, de regulators onder de 40mm zijn niet dik gezaaid (al een uur aan het zoeken). En de guilloché horloges onder de 40mm ook niet. Maar ik vind het zo’n zonde als je eindhorloge net te groot is, of niet comfortabel is, of …

Hebben ze geen 38mm op de product roadmap staan? Als het een eindhorloge is, dan kan een jaartje wachten geen kwaad.

Echt @whisky, last call. Een te groot horloge staat echt lullig. Sorry. Er is zoveel moois in een dergelijke stijl in kleinere maten…

4 likes

Die is tof he! Ik had hem tijdje terug ook bij Ace gepast. Daar hebben ze ook een preowned model liggen voor een mooie prijs. Fyi haha

2 likes

Heel gaaf! :heart_eyes:

1 like

Vandaag heel vriendelijk ontvangen geweest bij de lokale JLC AD (met een Seiko MM200 om de pols, en). Even de volgende side grail gaan passen: reverso

Van de duoface vind ik de zwarte kant heel mooi, de zilveren kant is met iets te klassiek.

Diegene waar ik echt voor ging, de reverso met moonphase, vind ik prachtig aan beide zeiden.

Wel dragen de reverso’s tamelijk hoog op mijn pols, wat me doet twijfelen.

Ook de Master Control om gehad. Heerlijk horloge zeg. Super comfortabel en mooi afgewerkt.

De chrono is helaas Boutique -only.

13 likes

Bazenhorloge :star_struck:

1 like

Tja wat zal ik ervan zeggen 🫣 niet mijn ding :rofl::rofl:

5 likes

die kon je zeker gelijk meenemen heheheh

2 likes

Nope :roll_eyes:

Twee 41mm DJs

En aangezien ik er toch was ook een Explorer II:

Allemaal te groot helaas

3 likes

Tsja @tompj. Mss krijg ik er spijt van maar voor mij staat t eigenlijk wel vast.

Even afgezien indien t een Guilloche plaat gaat worden icm hoe snel Benzinger die kan leveren word t deze.

Heb denk ik redelijk mijn huiswerk wel gedaan.

Als jij nog een suggestie hebt voor een kleinere (traditionele lay-out dat is dus geen Dornbluth) regulator wat als keiharde eis een handopwinder onder de 10k is met als eventuele optie een guilloche wijzerplaat hoor ik dat graag. :grinning:

Maar dan wel even afgezien of ze überhaupt een handopwinder bieden, naar mijn weten hebben ze die niet: Merken als Erard (x die kunstenaar),Hamilton of Alpina buiten beschouwing laten. Volgens mij heeft Chronoswiss ook geen handopwinder in de Regulator (die kleiner dan 40 mm is)

Tof ding! K.tfoto🤗

3 likes

4 likes

De Constellation heeft toch wel een zaadje geplant. Wat een prachtig horloge is dat.

19 likes

In welke snoepdoos ben jij gaan graaien? :grin:

1 like

Bezoekje aan de Rikketik gebracht. Ik moet zeggen dat ik het deze keer erg leuk vond.

1 like

ik dacht net hetzelfde als ik die zag.

1 like

:heart_eyes: dit doet het wel voor mij. Ik verbaasde mij wel dat de band bijna niet dicht ging. Ik kon een extra band bijbestellen die wel past werd mij medegedeeld :face_with_raised_eyebrow:. Niet zo chique.

5 likes

Gaaf ding en een mooi maatje :ok_hand:

15 likes