Toegegeven, de regulators onder de 40mm zijn niet dik gezaaid (al een uur aan het zoeken). En de guilloché horloges onder de 40mm ook niet. Maar ik vind het zo’n zonde als je eindhorloge net te groot is, of niet comfortabel is, of …
Hebben ze geen 38mm op de product roadmap staan? Als het een eindhorloge is, dan kan een jaartje wachten geen kwaad.
Tsja @tompj. Mss krijg ik er spijt van maar voor mij staat t eigenlijk wel vast.
Even afgezien indien t een Guilloche plaat gaat worden icm hoe snel Benzinger die kan leveren word t deze.
Heb denk ik redelijk mijn huiswerk wel gedaan.
Als jij nog een suggestie hebt voor een kleinere (traditionele lay-out dat is dus geen Dornbluth) regulator wat als keiharde eis een handopwinder onder de 10k is met als eventuele optie een guilloche wijzerplaat hoor ik dat graag.
Maar dan wel even afgezien of ze überhaupt een handopwinder bieden, naar mijn weten hebben ze die niet: Merken als Erard (x die kunstenaar),Hamilton of Alpina buiten beschouwing laten. Volgens mij heeft Chronoswiss ook geen handopwinder in de Regulator (die kleiner dan 40 mm is)
dit doet het wel voor mij. Ik verbaasde mij wel dat de band bijna niet dicht ging. Ik kon een extra band bijbestellen die wel past werd mij medegedeeld . Niet zo chique.
De santos large green. De wijzerplaat oogt subtiel. Sorry voor het veel te felle licht bij de AD.
Plaatje van het web erbij hoe hij er uitziet in natuurlijk licht. Ik vind hem prachtig!