De santos large green. De wijzerplaat oogt subtiel. Sorry voor het veel te felle licht bij de AD.
Plaatje van het web erbij hoe hij er uitziet in natuurlijk licht. Ik vind hem prachtig!
En wat vond je er van in vergelijking met de Speedmaster?
Ook heel gaaf, maar Speedy pakt mij meer.
Gelukkig is het bijna 2024
Zoals eerder hier op HF vermeld is mijn horloge pot leeg. Voor 2023 ben ik klaar. Vandaag alvast nieuwe en oude inspiratie opgedaan bij Punte in Utrecht. Niet alles gefotografeerd en excuus voor de kwaliteit van de fotografie
De guilloche chronograaf van Staudt blijft met stip op 1 van het verlanglijstje.
Haha, die van mij heeft de zwarte plaat hé.
Maar ze zijn schitterend, dat klopt.
De mijne ligt extern opgeslagen , binnenkort maar eens ophalen.
Niet te groot hoor, daar ligt het niet aan…
Mee eens, vind het ook niks!
Dat weet ik heel goed, zwart is sowieso ook magnifiek.
Was dat horloge eigenlijk totaal uit het oog verloren, je weet mss nog dat ik al een hele tijd een andere in bestelling heb. Maar door jouw posts een tijdje terug ben ik gaan nadenken. En eigenlijk wil ik die blauwe al heel, heel lang. Dus die moet er maar is van komen.
Ben benieuwd, wel spannend!
Jij knalt wel lekker door met (aanstaande) NA’s hè?
Thanks. Vind het zelf altijd lastig te zien op foto’s maar m.n. de explorer is een schoteltje op mijn pols in het echt
Kan echt wel, LtL is niet breder dan je pols.
Wellicht ben je kleinere horloges gewend en voelt het vreemd aan.
Mijn meeste horloges zijn 40 - 41 mm, als ik mijn DD draag denk ik in het begin; veel te klein. Na een uurtje is dat gevoel weer weg.
Ik vind de 40mm explorer 2 precies goed kwa maat en deze witte te groot (en ook de zwarte trouwens). De DJ staat nog (weer) op de twijfellijst.
De ltl maakt idd ook wel iets uit maar ik draag ook duikers van 42-44mm dus dat is het niet denk ik. Ook mijn 40mm GS met de befaamde 44GS kast is best ‘hoog’ en draagt prima:
He tof, die Angelus