Hele mooie passessie. Welke wordt het? En is die prachtige Angelus ook op een andere band te verkrijgen?
Ja op rubber. Kende het merk niet… was verrassende ontdekking maar dan de prijs… dan is de stap naar een Lange niet zo gigantisch meer. Deze heeft toch wel een zwakke spot geraakt
Cool. Maar geel goud doet het niet op mijn pols, jammer. Dan maar rustig verder zoeken naar volledig wit of rosé.
Jammer dat je bij twijfel niet een horloge een paar dagen kunt proberen .
Panerai blijft een mooi merk maar ben nooit 100% zeker …
ik wilde een luminor logo met kleine seconde passen … die was er niet, zonder wel … maar een beetje saai omdat er niks beweegt.
Deze was er wel, wijzerblad is mooi maar ik denk dat ik mat in een panerai mooier vind

En als bonus lag deze versie radiomir er nog , pff wel mooi zo met het wijzerblad , maar weer een mm groter … zonder kroon beschermer (hoop dat deze niet in de rug van je hand irriteerd) lastig

Er lag natuurlijk nog veel meer , Panerai doet goed z’n best om veel variaties te maken maar voor mij zijn de simpele basic modellen het mooiste … gelukkig ook maar anders gaat de prijs hard omhoog .
Mooi! En leuk event ook!
Vandaag moest ik even in Eindhoven zijn en besloot nog even naar het centrum te gaan om wat inspiratie op te doen.
Ik kwam eigenlijk voor de BB54 om die eens te gaan passen, omdat ik twijfel om de blauwe BB58 weer terug te kopen of de BB54, maar die hadden ze helaas niet op voorraad.
Vervolgens had de verkoper het over hoe gaaf hij de Longines Spirit Zulu Time vond. Ik vind het een beetje op de Pro lijken en toen haalde hij deze Pro er bij. Ik heb er beetje een beeld bij gekregen, maar ik denk dat de Pro op staal mooier is. De dikte, waar veel mensen het over hebben, vind ik persoonlijk wel mee vallen.
Maar eigenlijk ben ik voornamelijk erg verrast door de Longines Legend Diver 39mm. De Santos Medium en Large haalde hij er bij toen ik vroeg wat zijn grail was. De medium was echt wel erg leuk!
Serieus, die blauwe Legend Diver knalt echt
Ja die is echt prachtig! Ik heb de 42mm ook nog even in mijn handen gehad, maar de nieuwe ziet er verfijnder uit door de afwisseling van de gepolijste en geborstelde delen. De BOR band voelde ook heerlijk aan!
Staat je wel erg goed! Ik denk dat ik door de Legend Diver erg verrast werd, omdat ik niet wist wat ik kon verwachten (ik heb me nooit echt verdiept in Longines). Bij de Pro wist ik enigszins al een beetje wat ik kon verwachten dus het verrassingselement was er al van af
Maar het kan ook zomaar de kleur blauw zijn die me meer aanspreekt. In mijn ooghoeken zag ik namelijk de hele tijd de blauwe BB58 staan en die blijft erg mooi!
De BB54 wil ik nog steeds een keer passen en kijken of ik er een klik mee heb. Zo ja, dan zal het een keuze worden uit de BB58, BB54 of Legend Diver.
Ik ben al een paar keer binnengelopen bij een AD om de BB54 te passen. Tot nu toe vis ik elke keer achter het net. Ben heel benieuwd hoe deze maat me gaat verrassen naast mijn BB58 en mijn BB41
Ja ik ook hahaha. De 58 zat echt heerlijk, dus ik ben benieuwd of ik de 54 niet te klein ga vinden.
S&C in Eindhoven vertelde me dat het momenteel alleen mogelijk is om hem te passen als je hem wilt bestellen. Hij zei ook gelijk dat hij begreep dat dat geen optie is, omdat je ook gelijk een aanbetaling moet doen.
Het goede nieuws is dat zijn collega een BB54 mocht kopen en je die van hem mag passen. Het slechte nieuws is dat hij vandaag vrij was en ik nu niet bepaald in de buurt van Eindhoven woon of überhaupt bij een Tudor AD
Mag je ‘m ook eens passen vóór je de aanbetaling doet ?
Oh… dan moet ik mezelf even corrigeren. Als die geleverd is, dan hoef je uiteraard alleen nog het restantbedrag te betalen haha
Wat ik bedoelde is dat als je alleen wilt passen, momenteel alleen mogelijk is door hem maar gelijk te bestellen, tenzij die ene verkoper er is die zelf een BB54 heeft.
Ik denk dat je gaat schrikken hoe groot het verschil is tussen de BB41 en 54. Elke keer als ik de 54 bij een vriend van mij om zie, verbaas ik me over hoe dun die is voor een Tudor duiker
WTF!??
Overlaatst JLC gaan passen hiet in de buurt met een Seiko MM200 om de pols, en zeer vriendelijk ontvangen geweest.