Ik heb vandaag een uitgebreide Breitling pas sessie gehad. Ik wilde altijd al eens de Navitimer 43mm passen. Verassend verfijnd en prachtig horloge! Verassing van de dag was de Avenger Chrono in matgroen. Die bezel draait zo lekker. Had niet verwacht dat ik een 44mm horloge zou kunnen hebben. Er is bij mij weer een zaadje geplant voor die prachtige merk!
Prachtig ding nog steeds, maar vond ‘m toch nét wat te klein en het blauw in de foto’s mooier dan in het echt.
Gisteren even een rondje langs de AD’s gemaakt. Verschillende horloges gepast. Ik vond de Tudor black bay GMT met witte plaat en de S&G verrassend leuk. Ook de Piaget Polo verraste mij in positieve zin. Ook wat JLC’s bekeken. De groene Reverso vond ik erg leuk. Twijfel om die aan de collectie toe te voegen!
Slechte foto…
Even verkoeling opgezocht op Curaçao, niks gekocht, op de Superheritage slechts 5% korting, niets op de Navitimer. Daarnaast waren mijn echtgenote en ik het niet eens welke het mooist is.
De Navi natuurlijk.
Dat zei mijn vrouw ook en de mevrouw van de winkel complimenteerde mij met de goede smaak van haar
3 tegen 1
Bij far de JLC!
Oh nee, dat vroeg je helemaal niet
Onbetwist de JLC
Vorige week deze heerlijke “over the top” klatsert gepast. Had ik vanzelfsprekend kunnen meenemen maar heb ik net zo vanzelfsprekend niet gedaan.
Dat dacht ik ook van te voren en toch had ik 100x liever de Cartier qua draagcomfort en looks. Snap mezelf niet maar zo was het toch echt.
Maar dat is het voordeel van passen.
Gaat ‘ie er ook komen denk je?
Dat zou heel goed kunnen, had eigenlijk m’n zinnen gezet op een Speedmaster maar ik twijfel nu echt
Go green
Gisteren ook deze groene ‘go green’ polaris gepast. Wat een enorm gave kleur. Mooier dan de blauwe mariner. Jammer dat ze deze niet in Memovox uitvoering hebben
De stalen dial is prachtig. Maar de gouden chrono is weer mooier. Levertijd voor staal: 6-9 maanden. De gouden binnen 3 maanden.
Links om of rechtsom blijft die wel aan de grotere kant. De tribute is toch de ideale maat. Bij voorkeur in goud en zwarte dial.
. . . ...
Die polaris staat je erg goed
Dank, die was ook serieus heel mooi!