Je hoeft alleen maar tot 8.5k te gaan :
Heb je de gewone gepast, deze vond ik lomp op de pols?
Ohhhhhh, dat verandert de zaak
Dit was inderdaad bij de Omega boutique, dus prijs=prijs (neem ik aan, niet gevraagd).
Een extra bandje misschien met sluiting is dan wat er nog wel vanaf kan van hun kant.
Cool
Ik vond hem niet te lomp voor mijn pols, wel veel ‘presence’. Je hebt wel een punt dat hij voor een modern handgewonden uurwerk wat zwaarlijvig is.
Vandaag ‘voor de lol’ bij schaap/citroen binnengelopen en toch ook even georiënteerd op Rolex…
Een simpele, klassieke OP zou ik ooooooit wel willen toevoegen. Of een explorer 2 polar, maar die 42mm is te groot voor mijn polsen…
Deze 34mm staat je vast beter Marjolein
Misschien die wel, maar die 36mm OP ziet er goed uit!
Oooh die is wel heel erg mooi! Vind de 34mm alleen net te klein… Als ik ooit de 39mm met rhodium dial en blauwe accenten bij de indices kan vinden voor een normale prijs dan ben ik om!
Vond ik ook!
Een ervaring rijker en een illusie armer…
Op rubber werkt deze in elk geval niet voor mij, te weinig consistentie. Misschien op staal, wordt vervolgd.
Laatst ook om gehad, al dat gilt is too much.
Vandaag ook de BB58 gmt omgehad. Ik vond deze erg geslaagd op staal, maar het is meer sieraad dan horloge itt bijvoorbeeld de pro. Denk ik nog even over
De nieuwe TH AR is mooi, maar niet mijn ding. Vond de wijzerplaat fascinerend maar niet bij het horloge passen.
De explorer 36 was top. Is al door velen veel over gezegd en dat klopt allemaal. Morgen de voorgaande generatie eens passen ter vergelijking.
Ik spotte vandaag een Marathon bij een collega. Hij had hem gisteren binnen gekregen en wilde hem vandaag al aan me laten zien
Even geleend om te passen.
Er moet beter te vinden zijn voor die prijs.