Wat heb jij gepast?

zeker mooi en mooie maat ook, al ben ik nog niet niet helemaal uit over de wijzers…

1 like

Ik zou die eerste ook wel lusten.

:blush:

1 like

Daar ging mijn voorkeur ook naar uit :wink:

1 like

Die zijn echt goed gelukt, hoewel ik er zelf meteen een nieuw bandje op zou zetten. Had de eerste jouw voorkeur vanwege de kleur of de layout van de wijzerplaat?

1 like

Klopt, het bandje voelt erg raar aan en niet top. De kleur vond ik persoonlijk de lichtere kleur mooier, vond de blauwe binnen cirkel niet helemaal mooi, daarnaast vond ik de lay-out met kleine seconde wijzer een mooier geheel.

2 likes

Mooie horloges en weer eens wat anders :+1:

Was erg benieuwd naar de Breitling Aerospace B70 Orbiter en dus op weg naar de Breitling Boutique Van Baal Nijmegen.
Leuk horloge, helaas was alleen de versie op rubber op voorraad. De versie op titanium band is er binnenkort weer.
Vond de afwerking van de zijkant van de kast mooi gedaan, ook aan de pusher zijde. Ze vallen er super in.
De maat is ook precies goed. Na deze versie (eerste met deze kast) komen er vast ook weer gewone uitvoeringen. Deze ga ik zeker bekijken.

Van het een kwam het ander. Deze Tag Heuer - Carrera chronograph X Porsche 963 uitvoering heeft ook zo’n mooie kast.
Is sowieso erg mooi gemaakt!

En de Monza flyback kwam voorbij, niet wat ik zelf perse zou willen, maar zeker erg mooi gemaakt :blush::+1:

Wat het wel is geworden …

29 likes

Wees blij.

1 like

Daar kom je de zomer wel mee door :+1:

2 likes

Vind de grijze plaat wel mooi

:slightly_smiling_face:

21 likes

Wat leuk om een vrouw in de hobby te zien… vertel, wat zijn jou pieces

1 like

Heel tof! Er komt ook een 35mm uit binnenkort.

1 like

Voor mij zou deze maat helemaal prima zijn :ok_hand:t2:

Kleiner is echt te klein voor mij persoonlijk :grimacing:

1 like

Alleen met diamantjes op de lugs toch?

1 like

Nee hoor, ook oa een cleane met zilveren plaat!
Kan een tof Nomos alternatief zijn.

6 likes

Heerlijk.

1 like

Oe, die ziet er lekker uit zeg!

1 like

Yes supertof ding, helaas wel optimistisch geprijsd aan ruim 2k vrees ik…

Kleine 1700 voor de 35mm volgens Fratello.

Heel eerlijk? Poppenkast.
Rode datum en rood logo vind ik niet mooi. Meer iets voor een medewerker van het Rode Kruis.

Volgens mij kunnen deze wel tegen een stootje, dus voor werk of klussen prima.

1 like