Exclusief BTW! Dacht ik. Of mss is de 35mm wat goedkoper.
Wil de 35 zeker ook even in het echt zien.
Exclusief BTW! Dacht ik. Of mss is de 35mm wat goedkoper.
Wil de 35 zeker ook even in het echt zien.
De nieuwe superocean … zag m liggen bij van baal, je kunt helaas niet alles mee naar huis nemen maar verder een erg mooie klok .
Ik lees 1700 voor de 35mm en 2300 voor de maanfase. Ook een fraai horloge trouwens. Vind alleen het font van ‘automatic’ niet zo mooi.
De TH is wel cool.
Ook mijn favo Explorer deze 214270
Al zoveel video’s en beelden gezien van deze 214270 MK2. Dan in het echt zien en hem even om doen heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt.
Had je hem niet meteen kunnen nemen met die lage Yen?
Vind ik wel heel gaaf! Ben normaal niet zo van ‘skeleton-achtige’ wijzerplaten. Maar deze fascineert me toch wel!
Had deze serieus nog nooit gezien. Maar zeker mooi!
Ja, da’s echt wel een knaller van een Carrera! Wat vind je van het formaat van 36mm?
Siebel heeft ze ook in het assortiment en volgens mij hebben die nog een actie met kortingsbonnen (36% korting). Dat maakt de prijzen (nog) wat schappelijker.
Leuke kleurtjes!
Ben benieuwd hoe ik aan de kortingsbonnen kom want met 36% korting maakt deze wel een hele grote kans
Ik zie alleen niet het Raymond Weil horloge met deze korting of ik moet verkeerd kijken
Th staat ook echt het beste op je pols.
Heerlijke kleurrijke passessie. De TH is favoriet
Je moet 41 kortingsbonnen bestellen, via het linkje van @Hullie, dan kun je daar het horloge mee afrekenen.
Je betaalt 41 x 32,50 = €1332,50 ipv €2050,-
Hoi Ben,
Klopt maar zie dat je er Max 10 kunt aanklikken dus dan moet ik dat een paar keer doen