36 mm is voor mijn kippenbotjes een mooie maat . En die kleur ‘knalt’ zonder afleiding van bijvoorbeeld een oranje ks (Nomos Club)
De datum op de Union was toen ik m eenmaal om had toch de deal breaker hoe mooi t geel en blauw ook is. Was echt beter zonder geweest of ipv de 3 met een passender uurwerk.
Kun je niet ook nog 10% ledenkorting oid krijgen bij Siebel? Scheelt een leuke duit.
Of je loopt een Siebel vestiging binnen waar ze hem op voorraad hebben en stelt voor direct af te rekenen aan het bedrag dat je met bonnen kwijt zou zijn geweest, kijken of ze dat doen. Bij AvdD zal ook iets aan de strijkstok blijven plakken neem ik aan.
Om toch een gevoel te krijgen van de 44gs kast reikte de beste man bij van willigen me deze snowmelt aan om te passen. September is het jubileum er en mag ik me verwennen maar deze is zelfs met de 20% korting nog even boven budget. Ik kwam voor de Quartz overigens haha
Wat een prachthorloges zijn dit, welke versie is jouw favoriet?
Ik vind hem ook zeer geslaagd! Ik ben op zoek naar een horloge om wat meer kleur in mijn verzameling toe te voegen. Ondanks dat de Nomos heel leuk is neig ik meer naar een Oris Cervo Volante
Ik had afgelopen zaterdag de Tudor Pelagos 39 en de Tudor Ranger gepast. In dat volgorde.
Wist niet hoe snel ik de Pelagos weer voor een tweede keer om de pols had gedaan. Wat een lekkere horloge is dat. Maat, dikte alles past.
Helaas geen foto’s gemaakt.