Wat heb jij gepast?

We gingen voor bandje :joy::+1:

De 38mm endurance pro was uit en mijn vrouw wilde die even bekijken.
Ik kan me erg goed voorstellen dat er een markt voor is :+1:

Op mijn pols net wat klein …

Naast de 44mm

Bij het naar binnen lopen was mijn oog gevallen op een schitterende Grand Seiko .

Ik heb gemerkt dat ik zelf zoiets niet moet kopen omdat het super mooi is maar niet iets wat ik zelf zou dragen … maar mooi is het zeker .
Nog wat foto’s met nog een tweede die er ook bij gepakt werd.

Eigenlijk waren we aan het afronden, viel mijn oog op de Avenger :drooling_face:
Keramische kast, carbon wijzerplaat en titanium pushers etc … soms is een horloge gewoon perfect :smiling_face_with_three_hearts:

En zonder enige twijfel mocht deze mee naar huis :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Meteen een mooie lerenband erop en klaar :+1:

Blijft gevaarlijk bakkie doen bij van Baal , voor je het weet loop je met een horloge meer naar buiten :joy::+1:

33 likes

Avenger, wat een monster van een horloge :ok_hand: in positieve zin.

1 like

Thnx , precies zoals een Avenger hoort te zijn :yum::+1:

Hahaha tsjonge Joost dat gaat erg rap bij jou. :joy: Maar damn wat een geweldige aanwinst weer! :muscle::muscle::muscle:

1 like

Thnx :blush:, klopt soms is het gewoon in 1 x perfect en wilde m niet laten liggen :grimacing::+1:

1 like

Joost, ik denk dat het tijd wordt voor een interventie.
Toch gefeliciteerd en veel plezier ermee gewenst.

:grin::+1:

1 like

Een bakkie vind ik altijd wel gezellig, de kans is nl groot dat ik blijf zoals ik ben en jullie ook gewoon vaker gaan wisselen van horloges :joy::+1:

1 like

Denk dat meer HF’ers hier wel baat bij hebben :joy:

1 like

En net foto’s geraakt. BB 36 super band. Diamantjes niet. Pelagos 39 staat op stip 1 in mijn wishlist voor een dagelijkse horloge.

16 likes

Ik wilde ze passen, maar ze waren helaas al verkocht.

5 likes

Bb41 monochrome op 3 link en 5 link
Bb58 gmt coke op rubber en 3 link

8 likes

29 likes

Als je dan toch de kans krijgt wat te passen laat ik het natuurlijk niet voorbij gaan :yum:.

Pff wat een vette klok … in bronze , valt super op de pols :+1:

Ook een erg mooie Santos uitvoering, de rubberband verraste me in positieve zin, de uitstraling is meteen klassiek / sportief en draagt super :grinning:

De Air-King, een beetje vreemd maar wel lekker … ik keek er al langer met schuin oog naar blijft geinig :dash::crown:

Op de Air-King na staan de andere twee te koop bij Bare-watches … site zal hier wel bekend zijn :+1:

13 likes

Ik sta er nooit bij stil om foto’s te maken maar was afgelopen weekend in de buurt van de Seiko boutique en daar maar eens een sbgp001 en sbgn011 om de pols gehad omdat ze deze bij van willigen niet op voorraad hadden. Ben er nog niet uit

1 like

Het was weer gezellig!

Ik had de mogelijkheid deze eens om
Te doen, wat een plaatje zeg!

20 likes

Was voor mij een no-brainer. Ik vond de GMT wijzer erg misstaan.
Mooi hè, die champagne wijzerplaten?

Ik vind de wrist presence van de gmt wel mooi met de extra hoogte en diepte in de wijzerplaat. De extra wijzer stoort me niet net als het blauw wat eigenlijk nauwelijks zichtbaar is. De balans in de sbgp001 kwa gewicht en verhouding tussen kast en armband wel
Echt super. Niet top zwaar etc en een mooier profiel van de zijkant. Had wel de indruk dat de gmt wat geliger oogde in het champagne waar de ander wat meer naar zilver neigde maar dat kan ook aan mijn brakke ochtendkop na een concert de avond ervoor hebben gelegen:

1 like

Zeker vonden wij ook en de … :dash::crown: bevalt erg goed :blush::+1:

1 like

Mocht hem helaas niet meenemen.

14 likes

Heb zijn grote broer gepast :star_struck:

12 likes