Wat heb jij gepast?

Jlc MUT moon 36 helaas nergens op voorraad.

Maar toch 2 fijne pas sessies gehad.

En ja 2 keer bij aparte AD’s de Carrera pink weer om gehad.

Conclusie:

Had mss gehoopt dat de Pam zou tegen vallen. Maar damn. Vet horloge. Alleen de maat is mss een dingetje.

Carrera pink blijft :fire:

Oris Aquis black 36,25 was ook erg mooi. De andere Aquis deed t op deze rubberband niet voor mij. (Ook 36,25 mm). Lichte twijfel over de wijzerplaat. Mooi maar heb al zoveel blauw. Dus maar doorstrepen?

En dan tenslotte de ‘Glasbox’ deed m totaal niet voor mij. :sweat_smile:

11 likes

De nieuwe Reverso was volgens een dame van S&C ook nergens op voorraad binnen het gehele concern. Je zou toch anders verwachten met nieuwe modellen…:grimacing:

1 like

Fantastische ervaring gehad in de IWC & Panerai boetiek in Antwerpen.
1 ding is zeker: foto’s doen beide merken geen eer aan.
In levende lijve ervaren is de boodschap!

1 nadeel: nu wil mijn vrouw plots ook een Panerai :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

Die chrono spitfire :star_struck:

1 like

Gepast op Abu Dhabi Airport, droeg verassend fijn.

19 likes

19 likes

Pfffff. Erg irritant. Misschien toch wat uitlever problemen? Of heeft een ander deel van de aardkloot wellicht voorrang :upside_down_face:

De 36 Mut moon was elders in 1 vestiging aanwezig en al gereserveerd. :smiling_face_with_tear:

1 like

Toch wel jammer van een merk als JLC. In de huidige lineup zitten genoeg pareltjes die het passen en bezichtigen waard zijn maar het word er niet makkelijker op zo. :smiling_face_with_tear:

1 like

Tsja, toch nog een keer. Is best wel mooi in het echt. Of ik de knoop ga doorhakken weet ik nog niet. Het is nog geen kerst… :thinking:

8 likes

In de aanbieding!
https://www.bol.com/nl/nl/p/bulova-classic-super-seville-97b223/9300000189545866/?bltgh=pWz4GknkoSeHDA12jshIcg.sxbx5lF1lx2kGVVYFHVIxQ_0_10.32.ProductImage
Bij luna time zelfs nóg ietsje goedkoper.

1 like

Gepast maar vond hem toch wat tegenvallen. Vooral de nato is echt een stuk minder dan die van de eerdere FXD’s

12 likes

De 39mm prachtig formaat en horloge. Mooier vind ik als de 42mm met date. toevoegen aan de langetermijn wishlist dan maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Lekker licht maar niet helemaal mijn ding.

7 likes

Vandaag in de Seiko boutique in Amsterdam:

Mijn voorkeur gaat licht naar de zilveren handopwinder…, die van t thuisfront naar de eggshell automaat.

27 likes

Allebei erg fraai :ok_hand:

Persoonlijk een lichte voorkeur voor de SBGM221G. Of de SBGK005. Maar die laatste heb je niet gepast…

Mocht je gaan voor de SBGK007

:point_down:

1 like

Die GMT is wel erg mooi!! Nog niet in gelegenheid geweest om deze te passen. Misschien beter zo :stuck_out_tongue:

1 like

Voor mij de gmt. Voelt meer ‘af’ dan die andere. Maar die witte achtergrond van de datum vind ik dan weer jammer. Desondanks twee mooie exemplaren :star_struck:

1 like

:heart: maar te groot voor mij (en duur voor monoface)

11 likes

De blauwe band is niet mijn ding maar verder echt een pracht horloge.

15 likes

De 005 is de blauwe toch? Ja die is misschien nog mooier, maar ik heb al zoveel zwart/blauw.

1 like