Wat heb jij gepast?

Dit onverwachts bijzonder leuke ding!

22 likes

Helemaal mee eens, Arjen.

1 like

En welke is het geworden?

Tof. Ik zit naar de “gewone” blauwe te kijken. Hoe beviel de stalen band? Dat is het enige twijfelachtige aan dit horloge wat mij betreft.

Goed, solide, prima afgewerkt en comfortabel.

2 likes

Lekker hoor!

29 likes

Ik zag ze van de week ook liggen… bij het bovenaanzicht kreeg ik toch lichtelijk Rolex vibes :see_no_evil:

1 like

Ik denk dat de Sub en Seadweller er een geduchte concurrent bij hebben :wink:

1 like

IWC Porrtugiezer perrpetual calander

Titanium Santos

IWC pilot chrono 44.5mm

13 likes

Comfortabele band

21 likes

Die band is echt dikke prima. Krasgevoelig maar ja. Ga je ervoor? Volgens mij lag dezelfde limited nog bij Steltman een goede maand geleden.

1 like

Die eerste Omega staat je goed!

:+1::sunglasses:

Vandaag heb ik de blauwe en zwarte variant voor het eerst om gehad. Precies dit had ik irl. Een beetje een kruising tussen een Sea-Dweller en GMT-Master vond ik het qua looks en gevoel, met een heel klein vleugje Seamaster dan…

Tof, ja zeker! Maar toch voelde ik mijn pinpas (nog) niet in mijn zak branden toen ik ze om de pols had.

1 like

Kudspotjes. Bij deze juwelker helaas geen daglicht cht waar ik even kon kijken dat was alleen voorbij de ingang dus tsja.

Ebel is leuk die blijft even op t lijstje staan en de Mido knalde wat meer met de kleuren alleen ik twijfel te veel over de maat

9 likes

Beiden te groot helaas.

3 likes

Ik vind de 36 qua formaat het beste passen op jouw pols op basis van de foto’s! :+1:

1 like

Favoriete snoepwinkel terug binnengesprongen tijdens de middagpauze…

Ballon Bleu in 36mm. Qua formaat niet mis. Kleiner moet het evenwel niet worden.

Ik had verwacht dat de 40mm te groot ging zijn maar door de compacte L2L lukt dat ook. Wel op leer dan, staal doet het groter lijken.

Maar die 37mm maanfase…

… dat is toch een pareltje. Zelfs al kost die 2000 meer puur voor die complicatie. :ok_hand:

18 likes

Deze 2. De Hamilton viel tegen. 38mm vond ik te iel en de 42 veel te groot. Zoals in de tests naar voren komt is de coating niet optimaal. Moeilijk om goed op de foto te krijgen of het ligt aan mijn fototechniek. Squale erg mooi en prettig om de pols.

8 likes

Een seiko presage, de hamilton murph en een fc highlife vanwelke ik het meest aangenaam verrast was door de highlife! Prachtige afwerking en hij zat geweldig rond de pols.

12 likes