Wat heb jij gepast?

Een seiko presage, de hamilton murph en een fc highlife vanwelke ik het meest aangenaam verrast was door de highlife! Prachtige afwerking en hij zat geweldig rond de pols.

12 likes

Twee grails!

En deze is zo lelijk dat ie weer gaaf is

9 likes

De Ebel is is te doen.

Is dat zo een reedition Hamilton uit die film interstellar?
De murph? Is deze 42 of 38mm om jouw pols?

Mooi horloge hoor. :ok_hand:

1 like

afbeelding

15 likes

Nog 1x omdat ze zo mooi zijn :yum:

18 likes

Yes dat is ie inderdaad, dit was de 42mm variant! Zelf vond ik hem kwalitatief wat goedkoop uitzien, zeker met de andere die ik gepast heb. Maar zo op.foto is het inderdaad een mooie horloge!

1 like

Vanmiddag bij Slaets in Antwerpen

19 likes

Die Ranger valt me niet mee op basis van deze foto’s, maar die Omega des te meer💪🏻

1 like

Slecht licht in de winkel, ranger in 36mm was best mooi maar de omega was echt schitterend.

2 likes

De nieuwe PO:

Vond hem op de foto’s niet om aan te gluren en in het echt ook niet.

Daarnaast het horloge gepast dat bovenaan mijn verlanglijst staat: de PO van de vorige generatie in 39,5 mm. Twijfel alleen nog over de maat. De PO 39,5 valt best klein voor een 39,5 mm. Foto’s gemaakt met camera op 2x om de vertekening tegen te gaan:

21 likes

Ik vind hem net groot vallen.

2 likes

op basis van deze foto’s vind ik die nieuw PO mooier :grimacing:

2 likes

Diameter is top, alleen de dikte was voor mij de reden om ‘m destijds te laten liggen

1 like

@lasteraar verkoopt de oplossing :nerd_face:

Ik vind de nieuwe op op een Seiko trekken. Met alle respect voor Seiko.

2 likes

Deze staat je beter :thinking:

8 likes

Ik vind de nieuwe ook mooier
:santa:

1 like

Wat vind je er groot aan? De lug to lug is heel compact.

1 like

Die valt volgens ervaringsdeskundigen @pasd en @Ronald erg mee om de pols. Als de band op maat gemaakt is draagt het natuurlijk weer heel anders dan bij de AD met alle schakels in de band.

2 likes

Even wat betere foto’s van de ‘oude’ dan:

Nu nog steeds?

13 likes