Wat heb jij gepast?

Zware brok om de pols

1 like

Doe mij de oude PO maar

2 likes

Jip. Denk dat het een gevalletje irl Side by side wordt.

:joy:

1 like

Was toen in de race tov mijn BB58. Beide gepast en toen viel de dikte mij gewoon op en ben ik voor de BB gegaan.

Kon mijzelf niet bedwingen en ook maar
De nieuwe PO gepast. Het prijskaartje vind ik wat fors om op korte termijn de knoop door te hakken maar ik ben aangenaam verrast en hij valt veel beter dan verwacht. Ik vind ‘m echt top. Er is goed nagedacht over het design en draagbaarheid, ook al schoppen ze hierbij flink tegen de poten van de “echte” PO.

19 likes

Staat je goed qua formaat! Wat is je polsmaat?

Dat is weer het voordeel van de ‘oude’. Die moet wel te krijgen zijn in goede staat voor 4-4.5k.

De 39,5 is ook niet eens enorm dik (14,2 mm), maar het valt erg op vanwege de erg korte lug to lug afmeting (45,6 mm).
Om de pols valt de dikte die in de caseback zit weg, en in het gebolde glas zit ook weer een milimetertje:

4 likes

Absoluut, wat dat betreft is het ook helemaal geen vergelijking maar gaan ze de directe strijd aan met de kroon. En dan is mijn keuze ook weer zo gemaakt om eerlijk te zijn…

17 / 17,5

1 like

Ook de nieuwe Planet Ocean gepast. Voor een 42mm opvallend draagbaar op m’n 16,5mm pols. Echter, de kast is mij teveel bling en die band, en vooral die sluiting, vond ik echt een afknapper. Deze kan van de lijst. Dat is soms ook weleens een geruststelling.

10 likes

Een foto vertekent wel maar dit had ik niet verwacht. :see_no_evil: :stuck_out_tongue:

2 likes

Hier een andere foto. Het horloge lag los op de pols en de belichting is een crime. Ga vooral passen zou ik zeggen.

5 likes

Sloeg meer op de maten waarbij het horloge 2,5x groter zou zijn dan je pols. :wink:

3 likes

Mooi zeg! Wat is het type nummer van deze onderste? Vind wel de hodinkee terug maar deze is precies net weer wat anders. Custom band ook?

1 like

Thx is de A386 Fine Watch Club (03.F386.400/70.C807), cashmere band heb ik laten maken ja.

1 like

Super vriendelijke mensen in de Breitling boetiek in Brussel. Navitimer is zoals verwacht wel groot, maar niet zo clownesque als ik had gedacht. En de 38mm retro dingetjes zijn heerlijk. :ok_hand:

31 likes

Oeh, die laatste is leuk zeg.

Pfoe, die retro Top time, heel tof :drooling_face:. Maar die pusher lijken me wat kwetsbaar voor mijn motoriek. Ik wil wel eens een deurpostje meepakken :grimacing:

Ja hé, Martini rally knipoog blijkbaar.

Prima maat, vrolijk. Limited editie. Wel 7k natuurlijk. :face_with_peeking_eye:

6 likes

Ja, dat is jammer. Erg (lees: te) veel concurrentie binnen dat segment.

3 likes
3 likes

En dat je later bij verkoop stevig onder list moet gaan zitten om het kwijt te kunnen.