Wat heb jij gepast?

Dank voor je verhaal :blush:. Ben benieuwd wat het wordt.

1 like

Gewoon goed inlezen op internet, reviews etc, online bestellen in de EU , zo mogelijk betalen met PayPal voor de gratis retourvergoeding, passen, geen klik? Flipperen of retourneren, allemaal vanuit de luie stoel

3 likes

Ja ik zeker wel! Kan je het thuis nog even rustig terug kijken. Ook leuk om familie en vrienden even te laten zien wat je van plan bent en hun reacties te pijlen. Of je kan topic met een poll op HF starten :yum:

1 like

Dit heb ik jaren gedaan. Ik moest uiteindelijk concluderen dat deze manier van handelen niet voor mij was. Daarnaast ben ik er nu van overtuigd dat ik persoonlijk horloges niet volledig kan beoordelen op een beeldscherm. Inlezen er reviews werken niet voor mij omdat het puur een gevoels kwestie is. Eenmaal om de pols boeit het mij niet zo wat bijvoorbeeld Hodinkee er over te zeggen heeft.

Het is voorgekomen dat ik in het echt niets had met een model waar ik al weken naar aan het kijken was online. Ook het omgekeerde heb ik meegemaakt dat een horloge mij heeft verrast.

Maar ik doe het nog steeds wel eens. Onlangs nog iets ge-preordered. Maar dat is dan bijna tegen beter weten in.

Ik sluit niet uit dat anderen er een stuk beter in zijn of de inkoop/verkoop zelfs een leuk onderdeel vinden van de hobby.

3 likes

Als een model minder waardevast is is dat alleen maar mooi meegenomen :+1: je zoekt een nette jonge gebruikte voor een leuke prijs … heb jij een pracht horloge voor niet teveel …

2 likes

Staat je goed :+1:

2 likes

:+1: je hebt horloges die zijn super fotogeniek en vallen in real life zo op tegen … maar ook andersom hebben sommige horloges een schoonheid die de lens niet kan vatten :grin:
Afgezien nog of een bepaald horloge jou staat of niet …

2 likes

Bobdelair: je hebt horloges die zijn super fotogeniek en vallen in real life zo op tegen … maar ook andersom hebben sommige horloges een schoonheid die de lens niet kan vatten :grin:
Afgezien nog of een bepaald horloge jou staat of niet …

Exact dit. In betere woorden beschreven maar precies wat ik bedoel.

1 like

De Speedmaster van m’n schoonbroer.
Dat had ik misschien beter niet moeten doen…

12 likes

Omega Globemaster. Één van de mooiste movements die ik ooit heb gezien!

15 likes

Edit

Nooit. Echt nooit.

Tuurlijk. Gewoon naar binnen lopen en zeggen dat je die én die én die wilt passen. Klaar.
Zelfverzekerd gaan zitten, in je trainingspak en op je slippers :ok_hand:t4: Altijd prijs. Zou niet weten waarom je daarover zou moeten twijfelen.

En voor de rest pas ik vrij veel. Cross gewoon zo af en toe langs wat winkels , scooter voor het raam, 5 x passen, slap verhaaltje aanhoren, doeidoei en op naar de volgende .
En zodoende valt er vrij veel af om te kopen. Mooi op n foto, maar in het echt te klein / groot/ dik/ lelijk /kutbandje etc etc.

4 likes

Ben verliefd geworden in osnabruck…
Moser en Cie

24 likes

'K weet niet of ik dat bandje er zo mooi bij vind … Pracht wijzerplaat :ok_hand: !

Edit … vooral die spotjes geven een illusie van een sterrenacht… :star_struck:

1 like

Het bandje stond prachtig. Helaas laat de foto niet zien hoe mooi de plaat werkelijk is. Was totaal niet voorbereid op dit horloge. Ging vragen naar de Skydweller blauw #tegenbeterwetenin
Had me zeker verdiepen in dit merk. :smiley::smiley::smiley:

Hoe groot is dit model?

1 like

Net ze ook even gegoocheld… My 2 cents …Velen malen mooier en exclusiever dan een sky dweller met wat voor kleur plaat dan ook… :innocent:

1 like

Dit model is 43 mm. Heel gaaf is het bolle glas. Het schijnt heel moeilijk te vervaardigen zijn bij saffier glas. Wat ze hebben gedaan is een hele dikke wijzerplaat bol snijden wat heel mooi staat op de vrij platte kast.

Ze hebben ook kleinere modellen, dacht rond 41mm.

1 like

Hier zie je de bolling

7 likes

Tja… Hoe mooi kan een minimalistische plaat zijn. Laatste plaatjes van dit merk…

10 likes