Wat heb jij gepast?

Oef dit is wel serieus heel mooi… hopen dat ze snel afschrijven :wink:

2 likes

Momenteel nog even een droom. Ik denk alleen wel dat een iets lichtere dail mij beter zou staan. Maar dit is ook zeker niet verkeerd

3 likes

Staat je goed! :slightly_smiling_face:

1 like

Hij is prachtig inderdaad. Maar zoals zo vaak, jammer van de maat.

1 like

Ik vrees dat dat niet snel gebeurt. Zij zijn zowat het enige merk die, goed bevriend zijn met Patek en ook, onderdelen gebruiken van Patek. Onder andere op de wijzerplaat.
Ze maken slechts 1500 uurwerken per jaar en willen graag exclusief blijven. Echt watertanden als je het aan je pols ziet Pfffff…

Voor de liefhebbers, kijkje op de site…

1 like

Deze 4 schitterende horloges vandaag gepast. Waarschijnlijk ga ik voor voor de OP of de Explorer. Twijfel nog heel erg.

9 likes

Ik heb toevallig de drie Rolexen die je laat zien.

Als ik er één moest kiezen, dan de Explorer. Die is bijna van alle markten thuis. Net iets sportiever dan de OP, een stuk ingetogener dan de Submariner.

15 likes

Wow, mooie verzameling zo. We hebben dezelfde smaak. Ik neig ook naar de Explorer.

5 likes

ja die dail moet je denk ik ook echt in real live zien! mooi!

1 like

Ook leuk

5 likes

Oef … die kroon …:flushed:

2 likes

Dat doen ze gelukkig. Ze zijn best vaak rond de 10-12k te krijgen op Chrono24

2 likes

Hij is echt heel blauw. <3

9 likes

Deze ook gepast vandaag

4 likes

Had van deze pieces op voorhand echt niets verwacht maar zijn allebei prachtige wijzerplaten met goed licht erop. Weliswaar geen echte navitimers naar mijn mening maar los daarvan zie ik ze graag een keer om mijn pols.

14 likes

Nu met blauw bandje en bruine uitvoering de Moser en Cie…pfffff

11 likes

Was drukke pasdag gisteren en het wordt niet makkelijker om een keuze te maken. In munster hebben ze twee leuke zaken.

In Duitsland begrijpen ze trouwens beter hoe ze je als klant moeten behandelen. Errug leuk gehad… er wordt echt tijd genomen voor je.

8 likes

Heerlijk weer. Ze hebben zich in snel tempo naar de top van mijn “wanted” lijstje bewogen. Alleen dan wel zonder date complicatie, want dat doet flink afbreuk aan de plaat in mijn optiek.

1 like

Mee eens maar als je ziet hoe de datum functie werkt dan ga je twijfelen. Heel ingenieus. Je kan twee kanten opdraaien. Zoek het maar eens op hoe dat werkt…

2 likes