Wat heb jij gepast?

Ik ga niet met lege handen naar huis :partying_face:

18 likes

Stuk voor stuk prachtige horloges :kissing: :ok_hand: maar ik vind ze wel aan de forse kant voor jouw pols… kan aan de foto’s liggen hoor

1 like

De go waren idd een teveel twijfel geval……

Dan weet je ook wat ik morgen ga ophalen… :shushing_face:

3 likes

Ehh… :joy:?!

Ik ben benieuwd :smiley: Ik ga zeker je NA liken want dit gaat zeker niet tegenvallen!

1 like

10 likes

Fles champagne :champagne: gekregen bij de FF :blush:.

Brequet even gepast omdat het kon. Mooi spul maar of ik m nu mooier vind dat bijv mijn lange…

Zeer fijne ervaring gehad bij een grote AD in t buitenland.

6 likes

Gefeliciteerd met de BFF!

1 like

Lange is idd mooier en die FF is prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

echt wel een strak model… alleen vindt ik hem net iets te lomp…

7 likes

Blijft erg aanlokkelijk…

Dacht dat 42 mm te groot zou zijn, maar dat viel enorm mee.

7 likes

Vandaag in Maastricht er eens flink op los gepast. Ik ben op zoek naar een nieuw horloge naast al mijn vintage.

De BB58 lonkte al een tijdje, dus gepast (bij S&c) en ik moet zeggen dat ik hem heel geslaagd vind. Perfecte maat voor mijn vintage polsen en heerlijk tijdloos design. Prachtige kleur blauw; die is echt spot on! Fatsoenlijke foto’s maken bij dat kunstlicht viel niet mee, maar toch maar even wat plaatjes:

Vervolgens de Omega Aqua terra 38,5 gepast, maar niet eens vastgelegd op de gevoelige plaat. Die PCL’s vind ik maar niks. Veel te blinkerig allemaal.

Vervolgens kwam de verkoper aanzetten met een Speedy na een leuk gesprek over mijn eigen Speedy Mk40. Die had ik al afgeschreven door de maat, maar ik moet zeggen dat deze nieuwste echt best kan. Die band is echt fenomenaal vind ik :ok_hand:t2:.

Daarna bij Loonstra langs gegaan om eens naar Nomos te kijken. Heel leuk gepast en gekletst met de enthousiaste eigenaar (denk ik?). Ik kwam voor de club Neomatik, maar die was er niet. Wel een groot deel vd range gepast:

Minimatik vond ik wat saai.
Club is erg leuk, maar niet in deze kleuren voor mij. Dus nog steeds nieuwsgierig naar de club Neomatik atlantik, want die kleurstelling op de Tetra is hetzelfde en erg fraai :ok_hand:t2:.
Tetra erg mooi, maar niet voor mij.
De metro is erg gaaf ook, maar ik zou dan toch voor de silvercut of de gangreserve gaan.

Kortom…genoeg stof tot nadenken!

Oh ja…deze nog even gepast, maar geen zin om 2k boven list te betalen en het wachtlijst/gunnen-gebeuren is geloof ik niet aan mij besteed. Wel een heerlijk tijdloos horloge.

8 likes

Is dit niet de “oude” 114270?

2 likes

Jazekers, was bij :hamburger:

1 like

Ik herken hem goed :grin: Hij staat ook in het blauwe gedeelte :wink:

Correctie dit is het model ervoor nog, de 14270 met holle endlinks

12 likes

Een hele mooie! En? Wat vond je er van?

9 likes

Cartier Santos, op de stale band niet helemaal mijn ding maar op een strap wel heel classy !!!
Staat op de lijst :sunglasses:

5 likes