Wat heb jij gepast?

Wat een gaaf ding zeg! Alleen de plaat vond ik wat saai.

10 likes

Blauw dan! Echt knallen dat blauw.

2 likes

Lijkt bijna een andere kleur joh. :laughing: Maar de “pistache” was erg mooi.

Bedankt! Hopelijk maak ik niet weer een gekke omweg. Ook al weet je het in deze hobby nooit. :cowboy_hat_face:

1 like

Zeer gaaf! Ik ga morgen de blauwe passen! :heart_eyes::blush:

1 like

Zwart*

Ik raak vaak snel uitgekeken op die felle sunburst platen.

Jup. Lekker man, zo’n vierkant spiegeltje.

Gaaf! Waar ga je hem proberen?

1 like

Poh :ok_hand:

13 likes

Ik ga hem bij Ace & Dik passen, waar ben jij geweest?

1 like

Ik liep toevallig langs Bvlgari in Dusseldorf. Daar snel binnen gewipt om deze eens om de pols te zien.
Had hem al wat langer op het oog.

Nu gaan afwegen of ik er wat voor op wil gaan offeren binnenkort.

Zag de C24 prijzen al wel een stuk schappelijker zijn dan de winkelprijs :slight_smile:

2 likes

Oh cool! Prachtig horloge! Ik heb er ook een zien staan op chrono die maar een paar keer gedragen is. Dan ga je plots van 14.400 naar 11.000. Scheelt best wat! Eerst morgen maar eens passen. :v::grin:

1 like

Gaat hem niet worden ben ik bang…

4 likes

Deze.

Heel mooi. En draagt kleiner dan zijn 42mm doet vermoeden.

7 likes

Geen foto gemaakt, maar net een Oris Aquis gepast, dit keer in 41.5mm met het 400 uurwerk en gouden bezel. Mooi ding, weet in ieder geval eindelijk dat dit de juiste maat is voor mijn pols.

6 likes

Mooi! En wat een enorm apparaat zeg! Maar jij kan deze goed hebben :+1:t2:

1 like

Toch een klein beetje verliefd

10 likes

Seiko vond ik de plaat erg deftig… alleen het bandje matig.
Andere wilde de verkoper even laten zien… niet mn ding maar toch even gepast

4 likes

Ging een Black Bay passen, vond het te dik voor mijn pols, stalen band wel beter dan ik had verwacht.
Greep de kans om onderstaand ta passen en wauw wat een model. Blauw springt eruit. En zonder datum. Ik zeg doen een keer.

9 likes

2 mooie vintage Omega’s gepast vandaag.
En ja, slechte foto, ik weet het :blush:

9 likes

Een snelle foto. Ik moest gewoon even gaan passen toen ik hem bij onze plaatselijke juwelier op de site zag verschijnen. Jammer dat ik niet meer tijd had. :sweat_smile:

De SPB359.

Band is dus geen Bundstrap, maar doet wel recht aan de historie. Opvallend: Glas loopt volledig naadloos over in de kast en is qua vorm gelijk aan de onderkant van de kast. Vanaf de zijkant gezien is het horloge dus volledig symmetrisch.

Het horloge zelf? Heel erg leuk. Geen dresser, maar wel en hele leuke (vooral) casual eyecatcher die ongetwijfeld een “huh, was da?” gespreksstarter is. Zeker omdat het echt wel uit de Seiko Presage comfortzone is.

Eerste “draagreactie”? Binnenkant band met dat extra gespje aan de bovenkant, Hm, lastig voor overhemden met lange mouw. In de zomer geen issue, en door het dragen zal het wat beter rond de pols vormen. Verder is mijn “gevoel” dat het horloge veel “makkelijker” draagt dan je zou verwachten. O en de band is super soepel, dat dan weer al wel. Dikte kan wel een dingetje zijn. 12,6mm de extra “leerlaag” eronder niet meegerekend. Dus je komt al snel op 15-16mm.

Vanuit Japans horloge pionierswerk, en historie. Wellicht de centen waard.
Voor erbij? zeker leuk, maar weet niet of ik dat € 1900-leuk vindt.

3 likes

Tussen kerst en oud en nieuw nog even paar dagen weg geweest met de vrouw. In Utrecht deze speedmaster ‘57 tegen het lijf gelopen. En wauw I like. Volgende dag zelfs nog de blauwe variant om gehad in Nijmegen. I liked it even more. Alleen dat prijs kaartje was me nog net ff iets te pittig 🥲

9 likes

Vanmiddag liep ik door het centrum van Zeist en zag dat juwelier Van der Weerd - Janssen ook Tag Heuer dealer is. Dus de stoute schoenen aangetrokken om toch maar eens te kijken naar de Aquaracer Solargraph:

Lekker licht gewicht, zo’n titanium model. De combi titanium, 200m waterdicht en solar kwarts maken het wel echt een grab&go horloge voor (bijna) alle gelegenheden.

Wat zwaarder en op rubber, maar de zogenaamde lichtgevende lunette (met koolstofvezel en superluminova) viel me behoorlijk tegen. Daar zie je eigenlijk niets van.

Dus toch nog maar even doorsparen voor de nachtduiker van Tag Heuer.

14 likes