Wat heb JIJ vandaag op de watchwinder staan?

Klopt inderdaad. Het LCD en de knoppen op de watchwinder lijken inderdaad identiek! Ik zie vaak sowieso overeenkomsten tussen verschillende merken. Volgens mij ‘‘plakken’’ fabrikanten vaak ook hun eigen labeltje erop…Mijn winder is in ieder geval van het duitse merk Bon Mercato:grinning:

1 like

Ik kocht de mijne een paar jaar geleden bij onze plaatselijke juwelier, impulsief, gewoon omdat ie er stond en ik zo’n ding wel leuk vond. Veel te veel voor betaald…225 Euro :flushed: Hij is nog merkloos ook :smile:

1 like

Haha van fouten word je wijzer he. Zo heb ik in het verleden tot 3x aan toe een TW Steel horloge gekocht. Behoeft geen uitleg dat dit ook geen super investering was:joy:

2 likes

Ja mooi… ‘leergeld’ noemen ze dat toch? :grinning: :joy: Het overkomt ons inderdaad bijna allemaal wel een keer :relaxed:

Waar die thuis hoort.

Maar wordt er niet voor gebruikt. Dat vind ik dan weer zonde en er moeten 4 joekels van batterijen in.

De automaatjes een beetje in conditie houden gebeurt hierop.

1 like

7 likes

Oud topic maar vind die winders erg boeiend.
Vind het ook mooi en daarbij handig ook nog eens!
Dus hoop het hier even op te laaien.
Ik heb dus nog niks op de winder staan want ik heb er nog geen eentje.

Deze trok mijn aandacht, of zit ik nu in de Chinezen hoek te googelen?
http://www.horlogeopwinder.nl/watch-winder-2/19-wwdhzw-2-3.html

1 like

Ik heb onlangs deze site ook opgezocht. Iemand ervaringen met deze winders?

1 like

Deze heb ik ook, met grondplaat en 8 winders.

1 like

Ik ben daar geen voorstander van. Zou altijd bang zijn dat de horloges elkaar raken.

1 like

Dit is een knap voorbeeldje ‘in the box’ denken…Ik zou het ook niet aandurven Gobert, met twee klokjes in één box!:grin::confounded:

2 likes

Ik heb er nu vijf. Met de bestelling van no 6 komt er ook een grondplaat mee. Dan kan ik in de breedte gaan uitbreiden ipv in de hoogte,

1 like

Ben nogal narrow minded. Dat krijg je met mijn vak.

1 like

Zou u deze statement voor mij s.v.p. iets nader willen uitwerken? Puur voor de begripsvorming uiteraard. :blush:

1 like

Ik ben daar niet zo heel bang voor, maar toch iets om over na te denken.
Zoiets…?
https://www.horlogeband.com/Watchwinder-4-5-horloges-hoogglans-Ebony/

1 like

Ja, die lijkt qua systeem op die van mij (zie eerste post van dit topic):relaxed:

Edit: nee, toch niet… want hier zitten ook twee klokjes samen op één kussen…:grin:

Wel, wij verkopen lingerie met kanten biesjes in uitsluitend (hele) grote maten. Wij hebben passervice aan huis ivm de discretie. Wij hebben daarom ook een zwarte MB bus. Daarin beschikken we ook over een pasfaciliteit.
Tevens beschikken we over SAP voor de orderverwerking.

1 like

Dank-u-zeer! Wat een interessante business! :heart_eyes: :blush: Wordt men daar op den duur narrow minded van? :hushed:

Ja! Wauw deze.

Mis alleen opslag voor overige klokjes en bandjes enzo

1 like

Die van mij heeft een laadje onder de winders, daar kunnen drie klokjes in.