Wat heeft bij jullie de voorkeur als het gaat om kopen van een forumlid...

Dank Rolf! Zeer vriendelijk van je. :blush: Ik had wel een voortreffelijke Suntory voor jou klaar staan, maar dat komt dan uiteraard een volgende keer! :ok_hand: :wink:

1 like

Volgende keer kom je gewoon samen met Han @HanDavinci en Ide @anon50762135EV voor een kaasje en een goed glas Whisky of Bier. :sunglasses::ok_hand:

3 likes

Wat is dat precies? Ik zie met Google verschillende dingen voorbij komen. Indien whisky :+1:

1 like

Dat is een zeer goede en voor mij best prijzige Whisky uit Japan. Er zijn verschillende soorten van in verschillende prijsklassen. Volgens mij beginnen ze bij ongeveer 85 Euro. Ik ben een Whisky liefhebber, maar drink die Suntory alleen bij gelegenheden. Normaal meestal in de klasse van Oban, soms een Lagavulin of een Laphroaig. :slightly_smiling_face:

2 likes

:blush: Bij de Japanse whisky ben ik nog niet beland. Gemiste kans dus :joy:

1 like

Gewoon een keer proberen. Erg lekker. Ik zit voorlopig aan een hete thee met citroen en zonder alcohol, want ik ben ziek.:weary:

1 like

Beterschap!

1 like

Lekker bekrompen om alleen de incrowd te willen ontmoeten. Zo leer je nooit nieuwe leden kennen.

Dankje! :slightly_smiling_face:

In eerste instantie hangt het af van de grote van de overname som, groter is altijd persoonlijk contact kleiner dan kan je het “risico” lopen.

Dan uiteraard feedback van de gebruiker en het onderlinge contact, hoe voelt dat aan, bij twijfel niet per post.

Is de afstand te groot dan kan je er ook nog voor kiezen de betaling via Marktplaatst te laten verlopen en dan de optie gelijk oversteken, biedt je iets meer garantie dan zo maar opsturen betalen.

Lekker Harry en een superleuk idee! Zal ik zelf een fles Cherry Coke meenemen voor de whisky? Anders krijg ik dat niet door mijn keel namelijk.

5 likes

Ook voor mij even on topic: ik vind opsturen een prima optie. Ik kijk ook altijd even of iemand referenties heeft in het groene gedeelte, maar ik laat me niet alleen daardoor leiden. Het contact zelf bepaalt of ik het vertrouw of niet. :wink:

Persoonlijke ontmoetingen zijn ideaal, omdat je dan live met iemand de hobby kan delen en ervaringen kan uitwisselen. Ik heb via het HF een aantal heel leuke ontmoetingen gehad en zelfs een paar mensen overgehouden met wie ik regelmatig buiten het forum email of app contact heb. Dat zijn de hele leuke dingen van het Horlogeforum! :+1:

1 like

Die laat ik Mevrouw Klokkengek tegen die tijd even meenemen. :slightly_smiling_face: Ik moet wel eerst weer op de been zijn, want ik heb net voor deze week Ide @anon50762135EV moeten afzeggen vanwege ziekte. :weary:

2 likes

Haha ik maakte een grapje. Het doet mij zelfs pijn om drank van 85 piek de fles te verdunnen :joy:

Maar leuk, gaan we een keertje doen in het nieuwe jaar! Beterschap Harry :face_with_thermometer:

2 likes

Je hebt groot gelijk. Dat is ook not done. Je zou een scheut Jameson Ierse Whisky hebben gekregen in je cola. :joy::ok_hand: Ik ben een redelijke purist met whisky en drink het zelfs niet met ijs. Een klein druppeltje water om het los te maken vind ik heel lekker. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik proef dat verschil toch niet in een Duitse bierpul, pas de problème mon ami :+1:

1 like

:joy::+1:

1 like

offtopic

prima truc idd, doe ik bij mijn vrouw ook altijd :slight_smile:

3 likes

En… apprecieert zij dat? :wink::smiley:

ze heeft liever een drup Whisey…

2 likes