Dan vind ik de Omega toch een stuk mooier afgewerkt dan deze Panerai. Bij de Omega heb je in ieder geval nog mooie striping. Bij de Panerai zie je alleen een vrijwel kale metalen plaat.
Pellikaan Flying Dutchman Unitas handopwinder, nice.
Moest ook aan de Seagull denken. Best een fraaie aanblik voor die prijs.
Ja, dat hebben ze bij Stowa gejat van een bepaalde Stowa ltd. editie van slechts 5 stuks waarbij de info in deze (historisch correcte) opmaak op de gesloten achterzijde was aangebracht…
Ja, dan had mijn vorige Panerai (111, handwinder) meer te zien aan de achterzijde…
Belachelijk mooi. Welke is dit?
Chrono perp calendar 5270
Oef. Schitterend.
Ah, mijn James Bond avatar. De DB5: http://fortune.com/2018/08/20/james-bond-aston-martin-db5-goldfinger/
Ah, DB5, very nice
Je vergelijkt matige kunstlicht foto’s van de Omega met betere daglicht foto’s van de Zenith.
Dat is vals spelen he ?
Niks mis met de Omega DSOTM achterkant:
En bij een AP valt ook genoeg te genieten:
Guilty! Hierbij zet ik dat recht met een (iets) betere foto. Feit blijft echter dat er alleen een balansbrug met balans te zien is en de rest is “verstopt” achter platines. De DSOTM is natuurlijk een chronograaf en laat in jouw geval ook nog de column wheel zien. Inmiddels al veel voorbeelden voorbij zien komen waarbij het uurwerk interessanter is voor het oog.
Panerai heeft wel mooie open achterkanten gemaakt, zoals deze gelimiteerde PAM00067 Zerograph met een vintage Lemania 2220 kaliber aan boord:
Ja dat is nog eens een kunstwerk!
Panerai maakt inderdaad geweldige horloges met zichtbodem.
Helaas heeft de PAM318 nooit een zichtbodem gehad.

Nou moet ik zeggen dat zo’n ongedecoreerde 6497 ook wel beetje kaal is voor een zichtbodem.
Dan zou je er zoiets in moeten stoppen: