Wat is de belangrijkste functie van een horloge

Wat is de belangrijkste functie van een horloge?

Afgezien dat hij mooi is, heel goed afgewerkt en lekker draagt?
Volgens mij dat hij nauwkeurig de tijd weergeeft, wat is dan de nauwkeurigste?
Juist een quartz, radio controled horloge. Deze ziet er ook nog eens mooi en heel fijn afgewerkt uit . De CB0190-84E is voor mij het horloge.
( ik speel even de advocaat van de duivel ):wink:

Main functie? Status en afgunst opwekken natuurlijk!

29 likes

Sierraad

Denk ik ook :roll_eyes:

Als je nou in plaats van advocaat te spelen een plaatje erbij doet dan weten we waar je het over hebt


2 likes

Als ik de verhalen mag geloven over Rolex’ strategie is de voornaamste functie van mijn Tudor, me eraan herinneren dat ik nog steeds geen (moderne) Rolex heb en die er toch eens moet komen :smile:

11 likes

Ik draag een horloge om het onderscheid tussen links en rechts te kunnen onthouden.

9 likes

ik draag t om te flexen
 :sunglasses:

2 likes

@Alex1972 was me al voor.

Een horloge is er vooral om lekker dik te doen en de diva uit te hangen, “kijk mij eens succesvol zijn! Oh ja, ik kan klokkijken. Zo dan, nou jij weer.”

Toedels. :beers:

4 likes

Dat is aan jou.

De belangrijkste functie van een horloge? Slijten, zodat service noodzakelijk is en geld kan worden verdiend. :smile:

1 like


Ik word oud

3 likes

De juiste betekenis :joy:

5 likes

Zoals ik laatst in een interview hoorde: Als je aan alle horlogeverzamelaars zou vragen waaarom ze verzamelen dan komen daar heel veel redenen uit: looks, geschiedenis, verhalen, techniek etc.

Maar er is niemand die horloges verzamelt omdat hij wil weten hoe laat het is
 :wink:

3 likes

Main functie van mijn horloge is dat ik me tevreden en goed voel als ik er op kijk. De tijd krijg ik dan kado


6 likes

Dat het een Omega is😁 (α & Ω).

1 like

Logisch. Hoe laat het is staat op het scherm van je smartphone!

Des te meer horloges je hebt, des te onzekerder je wordt wat nu de juiste tijd is.

4 likes

Edit: Never mind


Dat is de verkeerde vrije vertaling, best lame eigenlijk :sweat_smile:

juist :sunglasses:

Ik flex met mn bling van een paar doezoe
:rofl::rofl:

EDIT
 plaatjes citeren lukt me niet :crazy_face:

2 likes