Wat is de beste manier om een horloge te verzenden?

Ik heb een Zenith Chronomaster die naar Parijs moet maar er is helemaal niemand die een bedrag verzekerd tot 9500 euro

Ik zie veel mensen horloges verzenden met FedEx maar ik kan niks vinden.

Kan iemand zijn kennis en ervaring delen? Dat zou enorm helpen

Zelf ff brengen.

8 likes

Eens, meisje meenemen en je wordt nog romantisch genoemd ook nog. Win-win.

Als je geen meisje hebt: nog steeds pro-tips beschikbaar, maar dan graag even via PB want vunzig.

Oh en verder: DHL Express

7 likes

Wat nu als je wel een meisje hebt maar niet vies bent van pro tips? Get the point? :wink:

5 likes

BqWS

2 likes

Gelukkig heb ik een meisje. Ben idd wel benieuwd naar de tips

1 like

Tip: Lees altijd de algemene voorwaarden, de meeste bedrijven verzekeren specifiek geen sieraden. Staat jammer genoeg vaak in de ā€˜kleine lettertjes’.

Ingepakt in doos.

1 like

1 like

Heel hard dit.

Zelfs als de configurator toelaat om een hoog verzekerd bedrag op te geven. Betaal je extra voor dan. Nemen ze doodleuk je geld aan, maar volgens de kleine lettertjes is dat gratis geld voor hen dan want ā€œjuwelen en uurwerken max 500 euroā€. Doh.

Kijk eens bij secursus.com

1 like

Voor 700 rij ik wel even op en neeršŸ‘šŸ»

3 likes

Ik leg vaak meer waarde op de ā€œsnelheidā€ van het bedrijf!! Stuur je per express is de kans dat er wat mis gaat relatief klein! Er is nl. geen tijd…

Nog belangrijker, goed neutraal verpakken!

1 like

Deze dus , werkt prima. Maar Zenith service stuurt je toch een verpakking en label als hij voor onderhoud naar hen moet ?

Ik heb hier gelezen dat je zeker niet DHL moet kiezen voor spullen boven 5k, mag niet volgens de kleine lettertjes:

1 like

Die discussie heb ik hier opgegeven gezien veel mensen het hier niet mee eens zijn op het forum (beter denken te weten).

2 likes

Ik dacht dat dit ging om een verkoop maar als het voor service is kan dat gewoon via de website van Zenith geregeld worden ja.

DHL Express nemen. Wordt bij je thuis opgehaald ook. Relatief goedkoop nog. :+1:

1 like

Daar heb je helemaal gelijk in Stefan, en je hebt die tekst van DHL hier ook al laten zien, maar als particulier verzender is dat bij Parcel of Express niet terug te vinden in de voorwaarden op de site. Althans mij is het niet gelukt… Je moet die aanvullende voorwaarden apart opvragen bij DHL. Het is zo echt een verdienmodel voor ze.
Ik neem aan dat ze met jou als zakelijke klant beter omgaan !

Gebruik geen FedEx!! Ik zit al weken op een horloge uit Duitsland te wachten met de fedex express service (zou er binnen een dag moeten zijn). Ze hebben enorme vertraging op het vliegveld in Parijs door, hoe kan het ook anders in Frankrijk, stakingen.