Tip: Lees altijd de algemene voorwaarden, de meeste bedrijven verzekeren specifiek geen sieraden. Staat jammer genoeg vaak in de ākleine lettertjesā.
Zelfs als de configurator toelaat om een hoog verzekerd bedrag op te geven. Betaal je extra voor dan. Nemen ze doodleuk je geld aan, maar volgens de kleine lettertjes is dat gratis geld voor hen dan want ājuwelen en uurwerken max 500 euroā. Doh.
Ik leg vaak meer waarde op de āsnelheidā van het bedrijf!! Stuur je per express is de kans dat er wat mis gaat relatief klein! Er is nl. geen tijdā¦
Daar heb je helemaal gelijk in Stefan, en je hebt die tekst van DHL hier ook al laten zien, maar als particulier verzender is dat bij Parcel of Express niet terug te vinden in de voorwaarden op de site. Althans mij is het niet gelukt⦠Je moet die aanvullende voorwaarden apart opvragen bij DHL. Het is zo echt een verdienmodel voor ze.
Ik neem aan dat ze met jou als zakelijke klant beter omgaan !
Gebruik geen FedEx!! Ik zit al weken op een horloge uit Duitsland te wachten met de fedex express service (zou er binnen een dag moeten zijn). Ze hebben enorme vertraging op het vliegveld in Parijs door, hoe kan het ook anders in Frankrijk, stakingen.