Tip: Lees altijd de algemene voorwaarden, de meeste bedrijven verzekeren specifiek geen sieraden. Staat jammer genoeg vaak in de ‘kleine lettertjes’.
Ingepakt in doos.
Heel hard dit.
Zelfs als de configurator toelaat om een hoog verzekerd bedrag op te geven. Betaal je extra voor dan. Nemen ze doodleuk je geld aan, maar volgens de kleine lettertjes is dat gratis geld voor hen dan want “juwelen en uurwerken max 500 euro”. Doh.
Voor 700 rij ik wel even op en neer👍🏻
Ik leg vaak meer waarde op de “snelheid” van het bedrijf!! Stuur je per express is de kans dat er wat mis gaat relatief klein! Er is nl. geen tijd…
Nog belangrijker, goed neutraal verpakken!
Deze dus , werkt prima. Maar Zenith service stuurt je toch een verpakking en label als hij voor onderhoud naar hen moet ?
Ik heb hier gelezen dat je zeker niet DHL moet kiezen voor spullen boven 5k, mag niet volgens de kleine lettertjes:
Die discussie heb ik hier opgegeven gezien veel mensen het hier niet mee eens zijn op het forum (beter denken te weten).
Ik dacht dat dit ging om een verkoop maar als het voor service is kan dat gewoon via de website van Zenith geregeld worden ja.
DHL Express nemen. Wordt bij je thuis opgehaald ook. Relatief goedkoop nog.
Daar heb je helemaal gelijk in Stefan, en je hebt die tekst van DHL hier ook al laten zien, maar als particulier verzender is dat bij Parcel of Express niet terug te vinden in de voorwaarden op de site. Althans mij is het niet gelukt… Je moet die aanvullende voorwaarden apart opvragen bij DHL. Het is zo echt een verdienmodel voor ze.
Ik neem aan dat ze met jou als zakelijke klant beter omgaan !
Gebruik geen FedEx!! Ik zit al weken op een horloge uit Duitsland te wachten met de fedex express service (zou er binnen een dag moeten zijn). Ze hebben enorme vertraging op het vliegveld in Parijs door, hoe kan het ook anders in Frankrijk, stakingen.
Precies! en als het horloge onderweg kwijt raakt ben je ook meteen van je geld af!
FedEx in combinatie met Secursus is de combi.
Ik doe het voor 400.
Wat Pontiac voorstelt is nog niet zo n slecht idee. Het voordeel is, het komt altijd bij de persoon aan zonder schade. Dat kan wel eens goed fout lopen bij een verzendbedrijf, ook als het kwijt raakt, bergen ellende krijg je over je heen. Daarnaast is het nog niet zo duur vanuit Nederland wat Pontiac vraagt. Zelf rijd ik ook voor een forumlid halen en brengen.
Ik ben dit weekend wel beschikbaar.
Thanks! Iemand die weet waar die over spreekt. Even opslaan
Mee eens voor Secursus. Voor 9500 euro betaal je 95 euro voor de verzekering. Je kunt overigens met ieder verzendbedrijf versturen i.c.m. Secursus