Wat is de betere keus: Rolex BLNR op oyster of jubilee

Op de internet is er breed overgesproken. Toch Ben ik erg benieuwd hoe de mensen hier op het forum erover denken.

Rolex heeft een upgrade van de batman geintroduceerd in Basel. Nieuw uurwerk met 70 uur gangreserve en op de nieuwe jubilee band. Is dit een verbetering of juist niet? Gaan mensen eerder voor de nieuwe vanwege de betere uurwerk of gaan ze toch voor de looks. Welke wordt meer collectible?

Kom maar op

2 likes

Als men er een al een kan vinden schat ik in dat ze voor de nieuwe gaan. Ik denk dat je daar ook wel een oyster band met PCL op kunt kopen.

1 like

Ik vind oyster veel mooier. Heb de hele jubilee madness nooit begrepen.

7 likes

De band boeit toch niet voor collectability? Ik neem aan dat ze allebei gewoon los te verkrijgen zijn.

Hoe vaker ik kijk, hoe meer ik vind dat de oyster er beter op past… Dan mezelf maar weer van die BLNR jub wachtlijst laten afhalen zeker? :see_no_evil:

Heb hem op oyster, ga me niet inschrijven voor de jubilee.

De oude oyster band past niet op de nieuwe. Je zal dan oyster van derde partij moeten kopen

“Op de jubilee natuurlijk. Heerlijk naast mijn Sub op de Oyster… Dat zou een top duo zijn” … en toen schoot ik wakker :joy: Lekker verder dromen maar

1 like

I’m with you man!

2 likes

Oyster.

Tja, een jubilee, misschien hebben ze wat te vieren bij Rlx :grin:

Is de kastvorm dan veranderd?
Dat de Oyster niet zou passen op de nieuwe, of gaat Rolex die wel leveren?

Tja ik zit nog te twijfelen :joy:

Austin Daniels heeft de theorie dat Rolex de Oyster-band in de toekomst weer terug gaat brengen voor de GMT II zonder polished centerlinks. Volgens hem zijn de polished centerlinks een mislukte stap geweest voor veel van de sportmodellen. Ik ben benieuwd. Zelf heb ik het nooit mooi gevonden.

1 like

Volgens mij ook…

Oyster zonder PCLs = perfect. Zalige taper ook.

2 likes

I’m with stupid

2 likes

Op de GMT-lijn is de Oyster vanaf nu voorbehouden aan de edelmetalen versies.

Ik geloof heilig dat die jubilee veel prettiger aanvoelt… maar voor een stoere toolwatch kies ik voor de grovere Oyster band! Ik laat hem mooi om Mn sub. Wil nog wel een DJ er bij en die moet met jubilee. Dat heurt!

1 like

Nou vooruit, omdat het kan:

  • Oyster
  • Jubilee

0 stemmers

3 likes