Wat is de cheapste/deftigste waterproof digitale chronograaf?

Ik haat toeters en bellen en aangezien ik mijn zwemtrainingen iets meer tijdsgericht wil aanpakken ipv, zwem 1.5km en klaar dus op zoek naar een rete cheap waterproof digitaal chronotje.

Liefst zo dun mogelijk.

Kijkshop Casio zou ik zeggen.

2 likes

Te koop vanaf 15 euro:

https://mb.lucardi-cdn.nl/square1500/30028/casio-horloge-f-91w-1yef-retro.jpg

2 likes

Dan koop je beter een W-59. Die is 50m WR in tegenstelling tot de f-91W, dus volgens Casio geschikt voor zwemmen. Slechts €5 duurder dan de f-91w (€20 bij lucardi). Gooi er nog een tientje extra tegenaan, en je hebt een w-800h (100m), dan zit je sowieso goed.

3 likes

Grappig dat jetskiën gevaarlijker voor het horloge is dan snorkelen.
Dat het überhaupt een categorie is😂

2 likes

Diepte is maar een bijzaak. Als het horloge een flinke smak maakt op het water (=impact als je van je jetski pleurt b.v.) dan is de waterdruk door die smak op dat moment hoger dan wanneer je je op tientallen meters diepte zou bevinden. Daar dient rekening mee gehouden te worden.

3 likes

Als je 80 euro kunt missen dan is een basic digitale g-shock ook een optie trouwens.

Wij in Nederland mogen niet hard op een jetski als je er überhaupt al op mag (vaarbewijs). In USA en Canada spring je erop, geeft gas en gaat 75 miles…niet bevorderlijk voor horloges als je in het water wordt gecatapulteerd…

(Erikje afgelopen zomer in Canada met G-shock :sunglasses:)

2 likes

Hehehe cool!! :sunglasses:

Open water zwemmen, buitenbad of gewoon binnenbad?

Goeie :joy:. Moeten er ook degelijke bandjes op zitten!

Zou het toeval zijn dat ik na het lezen van dit topic deze reclame voorbij zie komen? :thinking:

heeft denk ik meer te maken met de drie andere tab bladen die open staan :wink:

3 likes

In Florida moest een test worden gemaakt (1,5 uur) om op een jet ski te mogen.
Boetje zakte en heeft van de dag volgemaakt op een terrasje.

Herinner me net dat mijn zoon de test moest maken (onder 27 jaar) waardoor het feest niet doorging.

1 like

wat een haarscherpe foto’s by the way

Zo Cheap mogelijk? :grin:
50m €16

100M €18,-

http://www.creationwatches.com/products/casio-digital-350/casio-digital-alarm-illuminator-w-800hg-9avdf-w-800hg-9av-mens-watch-6588.html

2 likes

18 euro shipped :dizzy_face: Dat is nog eens cheap.

2 likes

100 meter, is dat 50 heen en 50 terug?

1 like

Nee na 100 meter zie je de visjes in het LCD scherm zwemmen en is ie naar de haaien

P.s. Push pressen om te overloaden helpt me vaak door plateaus te breken op de strikte press

1 like