Wat is de definitie van een Sportmodel

Jij niet? Ik wel hoor.

1 like

Dual time sportmodel

3 likes

Met je hand boven water ja.

Nee, da’s niet handig en dat gaat niet goed.
Gewoon schoolslag of borstcrawl gaat prima, heb je geen last van die 30m.

1 like

Weet niet wat voor klok je hebt. Maar ik ga het niet proberen met mijn klokken met 3 atm omdat ik weet dat het fout gaat.

Ik vind zwemmen met een 10ATM horloge zonder schroefkroon al spannend, alles daaronder houd ik het liefst helemaal droog.

1 like

Oooooh, je bedoelt het horloge? Ik dacht dat je bang was te verdrinken als je een 30m horloge om hebt… :wink:

1 like

helemaal mee eens.

Coole wijzerplaat! Is dat de uiterst kostbare cheetah-dial?

1 like

Jazeker :wink:

Ik weet niet hoeveel liter jullie uitzweten bij een sportsessie? :rofl::rofl::rofl:

1 like

Vind het meer de beschrijving van een duiker!

Sporthorloge is voor mij de Apple Watch of een Garmin!

Want ik sport uitsluitend met de AW… elk ander horloge is me te zwaar en heeft niet de functies die ik graag gebruik!

1 like

Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat dit de moderne tegenhanger is van de discussie die eerder gevoerd werd over de Reverso. Sporthorloges veranderen met de tijd!

1 like

ligt aan de sport die je doet maar ben het met u eens.

Natuurlijk is duiken ook een sport!

Maar ik denk je bedoelt toch meer de algemene sport die wij zo dagelijks doen…

Het gros van de wereldbevolking kan niet zwemmen, of komt weinig in contact met diep water, maar kunnen wel sporten en horloges dragen.
Dit zou dus betekenen dat waterdichtheid globaal gezien minder belangrijk is dan wat de meeste hier denken :joy:

Dat weet ik wel zeker!

Vraag me eigelijk echt af, waarom de meeste zeggen 100m of meer anders kan ik het niet dragen…

In een zwembad haal je 2, max 3 meter! Ik zwem al jaren met mijn AW, die is waterdicht tot 50m. Tot nu toe prima!

Verder heb ik noch een Casio. Die heeft geloof ik 100m. Maar had die 50m, zou ik er ook mee gaan zwemmen! Ik zie daar geen probleem!! Denk dat het verstandiger is het regelmatig te laten checken, als die 100m denkt je hebt “zekerheid”

Robuust, niet te zwaar of te groot, goed waterdicht en niet duur. Casio?

1 like

Dat hele angstvallig waterdicht gebeuren slaat imo nergens op.
Slimme marketing en bangmakerij.

Zelfs met een 30m horloge kun je gerust zwemmen.