Wat is de kwaliteit van Police horloge?

Hallo forumleden,
Vandaag zag ik in een leuk zaakje in Luxemburg het merk Police met ook heren armbandjes.
Wat weten jullie van Police en bijvoorbeeld de kwaliteit. Ik vond ze best leuk, maar was het merk niet eerder tegengekomen. Het gaat mij natuurlijk om de horloges. Eerder zag ik een thread :grin: over Police, maar die is al van een tijd terug.

Stay Away!

Fashion watch, duur prijskaartje, goedkoop uurwerk, meestal matige kwaliteit

1 like

Ik mag hopen van niet :wink:

2 likes

Zooi

Ok reacties over kwaliteit is duidelijk.
Toch knap dat ze bekende sterren hebben weten te strikken. Waarschijnlijk dan met de andere lifestyle items van ze. :grin:

Knap marketingbudget, daar komt die verkoopprijs vandaan :smile:

Uiteindelijk draagt iedereen wat hij/zij mooi vindt. Ieder zā€™n smaak. Als je hem mooi vindt, met een subliem uurwerk of niet, jij draagt hem met trots. Dat is wat horloges ons passie maakt :wink:

5 likes

Alle reacties wat mij betreft welkom. Was op zoek naar ander klokje. Heb nu al meer dan 15 jaar mijn Longines Quartz Oro Gold 18K en ziet er nog perfect uit, maarja in een midlife crisis wil je toch wat anders. :wink:

2 likes

Ik weet niet precies welke je hebt maar dat zijn mooie, chique horloges. Ik begrijp goed dat je dan voor de afwisseling naar een stoerder model kijkt. Als je hier een tijdje rond blijft hangen doe je genoeg ideeƫn op. Met een beetje pech houd je er een nieuwe geldverslindende hobby aan over :grin:

1 like

Het was even zoeken maar het is deze.


Naast de Tissot en Rochet ben ik hier idd wat ideeen aan het opdoen.

1 like

maar dan toch zeker geen ā€œPoliceā€

Okay, als je in een platenzaak bent, kan ik mij nog voorstellen dat je naar ā€œThe Policeā€ zoekt :slight_smile:

Ach, ik heb plakmerk horloges gehad (en er nog Ć©Ć©ntje in de kist liggen) die behoorlijk mishandeld zijn zonder ooit kapot te gaan.

Aan de andere kant heb ik, voordat ik wist waar ik mee bezig was, het moet gezegd, een Omega Speedmaster uit pure frustratie weg geflikkerd omdat ie steeds stil viel.

Wat is kwaliteit? Police is onderdeel van De Rigo, een zeer grote Italiaanse brillenfabrikant. De horloges zullen onder een OEM contract gemaakt worden. Door wie is moeilijk te achterhalen, Movado noemt ze niet.

Op WatchUSeek wordt geroepen dat er met kwaliteit weinig mis is, en worden ze op hetzelfde niveau als Fossil geplaatst. Het zou goed kunnen dat Fossil Group de OEM producent is.

De reacties over kwaliteit van modemerken op dit forum zijn nogal overtrokken, eerlijk gezegd. Iedereen buitelt altijd over elkaar heen om als eerste te roepen dat het rommel is. Maar ja, wat is rommel? Zie hier een review van een stuk meuk wat ik al 12 jaar in bezit heb:

Ik ben geneigd dat ook te zeggen. Police is geen horloge voor de heer van middelbare leeftijd. Maar als je het dan echt, echt wilt doen:

Dit is wel OK voor de heer van middelbare leeftijd:

Maar dit wat mij betreft niet:

We worden op zeker moment te oud voor die shizzle.

1 like