Er staat met duidelijke letters “Invicta” in de topictitel.
Zouden alle Invicta haters en de meelopers van de haters dit topic links kunnen laten liggen?
bvd.
Er staat met duidelijke letters “Invicta” in de topictitel.
Zouden alle Invicta haters en de meelopers van de haters dit topic links kunnen laten liggen?
bvd.
Och heden, ik heb niet goed gelezen wat de bedoeling was. Ik zat in de auto en had dit plaatje toevallig nog in mijn galerij.
Ik heb mijn bijdrage omwille van de competitie dan ook maar verwijderd. Neemt niet weg dat dit naar mijn mening een “kickass-invicta” is, maar goed.
Ik hoop dat je me kunt vergeven…
Bedankt voor de vlag, het is mijn eerste ooit. Een memorabel moment wat mij betreft
succes met de competitie heren…
Is je vergeven
Bedankt
Dankjewel Kasper
Valt een repainted dial ook onder gemodificeerd?
Meestal is dat restauratie. Wanneer iemand op een oudje plotseling Rolex of Omega zet terwijl dit eerst niet zo was.
Wow!
Prachtig! Dat kon zomaar eens de winnaar worden!
Nou, sluit het topic maar
Mijn inzending is door de forumleiding goedgekeurd. Ik ga er dus van uit dat deze een eerlijke plaats in de polls krijgt straks. @Chillekasper
Fingers crossed! Ik wil deze winnen.
Plaats je nog even een “polsfoto”?
Ik vind dit wel oprecht een mooie, toen waren ze nog iets waard.
Ik houd mijn pols liever voor mezelf
Mag anoniem
Van mij hoef je niet te bewijzen Drebin. Deze wedstrijd is voor iedereen met een Invicta. Jij wilt meedoen met deze inzending, prima. Bijzondere klatser heb jij in je collectie.
Ik ga niet over de regels van deze contest, maar volgens mij heeft hij helemaal geen Invicta.