Bedankt!
Winner, winner, chicken dinner!
Heb je daar meer info van? Dat was toch de persoon achter Doxa?
Wat me sterk doet denken aan de moderne Stowa Partitio. Tof hoor.
Wat een raar bord.
Ook erg mooi, maar @Diol staat nog voor. Ook al is dat zakhorloge van @Freddy een fantastische bijdrage, zakhorloges doen het niet voor me, dus jij staat op plaats twee. Maar dat wist je al, Henk. Want ik heb al eens eerder gezegd dat die vintage chrono geweldig is.
Dank!
Ik heb nog wel een paar andere hele mooie, maar deze is toch net een stapje hoger.
De staat van het uurwerk is ook nog als nieuw
Hee, een Alpha Yachtsman hommage!
Tof.
Weetje. Ik ga nu even vanuit dat zwijgen toestemmen is. Hij maakte zo’n heisa over dit horloge. Van mij hoeft geen welles nietes spelletje te worden. Tenzij @Drebin iets anders aangeeft doet hij mee met dit horloge van Invicta die blijkbaar in zijn collectie zit.
moet we zeggen dat deze situatie dat Drebin plotseling uit de kast komt met zo’n joekel echt iets is voor zo’n tekening van @Jurk ik had hem ook niet zien aankomen
Groot gelijk. En weet je, eerlijk gezegd denk ik dat hij met dat horloge toch al weinig kans maakt om te winnen. En zijn mooiere Invicta’s, maar nu doe ik misschien aannames doen op basis van mijn eigen smaak.
Zelf maak ik wel een goede kans denk ik.
Zou je wel willen he?
Mogen de beste winnen.
Ik zelf heb niet echt de intentie om te winnen. Is niet zo leuk om in een wedstrijd die je zelf organiseert ook te winnen. Ik mag nog een horloge insturen en wil daar nog even over nadenken. Wordt denk ik niet de mooiste. Maar dat hoeft ook niet altijd.
Dat heb je toch al gedaan😉
Welles.
Het is echt een leuk topic zeg.
Als ik tijd heb ga ik vandaag een nieuwe topic openen zodat mensen ook kunnen stemmen!
Laat die Invicta’s dus nog maar komen.
Wat een gave wijzerplaat
Moet dat echt?