Wat is de succesformule van Invicta?

Oja! :grin:

2 likes

Precies! :joy:

1 like

Ah. Jeugdsentiment voor mij. Deze heb ik wel gelezen op de basisschool!

1 like

Jazeker. Ik geloof dat ze nog bij mijn ouders liggen maar dat we 1 deel missen.
Toch weer eens opzoeken.

1 like

Het was een grapje denk ik Kasper :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Terug op topic te komen. Mensen die invictica kopen, kopen om de looks en niet het uurwerk. Ze zien het als een accessoires, als armband, onderdeel van outfit. Ik ken vele waar van de batterij allang gestopt zijn. Wat er in horloge loopt is niet van belang. Ze dragen het voor een dag of twee en dan weer iets anders. In twee dagen kan het wel 30 sec voor of achter lopen maar dat werken ze niet.
Invictica is gewoon een sierraden merk (voor mij😜)
Maar een klein deel van de invictica kopers zien het licht en komen dan hier terecht. Anders waren ze er nooit gekomen.

1 like

Als het aan mij ligt zou jij met je prachtige cartoons zo een betaalde opdracht krijgen in het grote Invicta boek wat geschreven wordt. :laughing::laughing::laughing:

Hoe gaan we dat boek noemen? The big bold history of Invicta!

1 like

Die kan je in redelijk wat landen opvragen :wink:
Lees: ik heb geen idee waar ze allemaal bedrijven geregistreerd hebben staan en ik kan me voorstellen dat ook jij geen seconde aan Invicta zal willen verspillen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik ga deze bestellen

4 likes

Hopelijk niet voor de Invicta adviesprijs anders dan ben ik waarschijnlijk in 2020 nog uit gelachen :joy:

2 likes

Ach, voor de prijs van één Tudor natostrap heb ik dan drie (!) Prodivers… :wink::joy:

6 likes

Maar heb je wel een Nato gemaakt van het haar van Tibetaanse 150 jaar oude maagden he. Top kwaliteit.

4 likes

Eens :wink: Het zou je een boel tijd kosten en je geen geconsolideerd beeld opleveren.

1 like

Heb jij je tijd weleens verspeeld door mijn website te bezoeken om een stukje te lezen? :laughing:

1 like

Zeker wel, ook ik heb mogen aanschouwen hoe iemand in no time een Invicata uit de grond stampt.
Ik moet eerlijk toegeven, ik ben nog niet echt in de verleiding gekomen om het “Invicta sexy t-shirt” te bestellen :stuck_out_tongue:

[/quote]

1 like

Invicta is een horloge merk welke zowel exuberante als ingetogen horloges op de markt brengt . Zoals bij alle merken heb je wel iets dat je aanspreekt of totaal niet.
Wat mij vooral opvalt is dat het een soort “enjoy the group” gevoel is geworden om kritiek te geven op dit specifiek horloge merk.
Ik ben nog steeds van mening dat je koopt wat je leuk vindt. En dat een kenner , liefhebber met een open geest meer van het leven geniet … :sunglasses:

2 likes

Een Invicta website? Of bedoel je iets anders?

Dat heb jij helemaal niet nodig. Je collectie is af met de SKMEI :rage:

2 likes

Het filmpje dat op de achtergrond van de website staat

1 like