Wat is de succesformule van Invicta?

Invicta en succes in 1 zin is als een knuppel en hoenderhok :sweat_smile:

Go duster!

de reclames blijven iig wel hangen

Tang&varken :joy:

1 like

Een onderbroek is ook een broek…

Omdat ze vrijwel naast Rolex zitten. Simpel; je gaat voor een mooi sportmodel bij de winkel met het kroontje. Vervolgens kom je er achter dat er niks te koop is. Een paar stappen verder en de keuze is reuze!

6 likes

Dit soort modellen zijn gewoon de succesformule. Zo over de top.

2 likes

Misschien is invicta wel van rolex :thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

2 likes

Wie zal het zeggen

Heb je hier een wapenvergunning voor nodig?

1 like

Nee, maar je betaald er wel WOZ belasting over.
Dat ding heeft zijn eigen postcode, niet te kort… :laughing:

5 likes

Wauw. Waar kan ik deze wandklok bestellen?

Is dit het Invicta forum geworden waarbij je het gevoel hebt het merk opgedrongen te krijgen?

3 likes

Je kunt het ook overdrijven. Wanneer je door de topics heen scrolt dan zie je topics over Omega, Rolex, en heel wat andere algemene topics over allemaal andere merken.

:joy::joy:

3 likes

In dit topic vind je het antwoord op de vraag.

3 likes

Haha… ik dacht hetzelfde.

En het is wel vaker gezegd door anderen, het zijn dit soort merken die het zaadje planten voor onze afwijking. Het is de cannabis onder de horloges… de opstap naar meer. Mmm… misschien toch maar verbieden? :face_with_monocle:

Het zegt een 15/16 jarige natuurlijk niks waar het oorspronkelijke model vandaan komt. Hij vindt het gewoon een mooi horloge. Later (of niet) wil hij de real deal obv wat hij nu draagt.

Je zou bijna kunnen stellen dat de ‘grote’ merken belang hebben bij de copy cats van horlogeland.

We moeten vaststellen dat @Chillekasper de visionair is, de Messias, de roeper in de woestijn, degene die het kruisdroeg voor ons… wij afvallige die het niet zagen.

Amen. En een fijne dag.

6 likes

Is dit een teaser voor de komende strip?

4 likes

Dit zeker. :stuck_out_tongue:

Hooguit als vakantie of klus horloge ipv Gshock. En daarna wegknikkeren.

1 like

Iig niet voor morgen. Die schets is al af. Moet ik vanavond nog inkten en inschilderen. #tijdtekort.

Maaaaar… het wordt een mooie geschiedenis les met wat uitzoekwerk. :wink:

2 likes

Ik moet ineens aan de stripserie “van nul tot nu” denken.
Kennen jullie deze nog,… .nog… … .nog… … … …nog

2 likes