Wat is de succesformule van Invicta?

Dus toch ?

2 likes

Verander de el in Don dan geloof ik het😎

1 like

Als ik mag gokken kom ik op @rlc

Moet dit onderhand niet naar Off topic?

Kan ik naast het negeren van een draadje ook een merk, ik noem maar wat, bijvoorbeeld Invicta op negeren zetten? Ik vraag dit voor een vriend…

3 likes

Je mag jezelf niet tot Don vernoemen, dat moet gedaan worden :sunglasses:

1 like

Strenge regelgeving hier, dat stond niet in de algemene voorwaarden…

2 likes

HF elidos kom der maar in…
Zal er wel voor zorgen dat ik je nooit bij je in het krijt kom. En ga ook geen paarden houden…

1 like

Denk aan het tijdig verwisselen van het batterijtje :joy::+1:

1 like

Kopen? Een echte hoor😂

Ik ben nu vier week op het forum en wat me vooral opvalt is, dat men hier weinig tot niet of topic gaat.

:joy:

4 likes

Komt zelden voor i.d.d. :joy:

2 likes

Hahaha…!

1 like

Probeer maar eens om 156 non-off topic reacties te krijgen die direct met het startonderwerp van dit topic te maken hebben :joy::joy:

1 like

Dat gaat niet! :joy:

Dus is het overmacht als we soms wat afdwalen :joy:

1 like

Tuurlijk, dat wil je ook niet…:joy:

1 like

Een collectie van 1, is dat ook een collectie?
Indien ja, dan ben ik schuldig.

1 like

Heel interessant als je interesse hebt in de koers van Invicta Holdings Ltd., een Zuid-Afrikanse “investment and management company, which engages in the provision of engineering consumables”. Geen connectie met de Invicta Watch Group, die volgens haar eigen website "privately owned " is. Daar worden dus geen aandelen in verhandeld.

Overigens heb ik nooit concrete info gezien dat Invicta een succesformule is. Dat zou uit de jaarrekeningen moeten blijken en die worden niet gepubliceerd. Het feit dat een zo sterk marketing gericht bedrijf succes uitstraalt, zegt me niets :wink:

3 likes

Precies!:sunglasses: