Wat is de succesformule van Invicta?

Welk succes?

Hi,

Klaarblijkelijk is er voldoende publiek voor een merk als Invicta - zo ook voor allerlei andere ‘mode’ gevoelige merken.

Wij hebben of menen hier dan wel de wijsheid of ‘Stijltjes’ in pacht te hebben maar het grote publiek heeft een eigen smaak. Als ik zie hoe druk het bij McDonalds is…

Groet, Vincent

10 likes

Heel veel mensen (die niet op het forum aanwezig zijn) willen een horloge en vinden 200,- al een vermogen om te spenderen … als daar tegenover dan wat marketing staat verklaart dat naar mijn idee hey succes van Invicta … ik zal niet zeggen dat wat wij hier op het forum verspreiden de absolute waarheid is op horlogegebied (of wel natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:), maar denk wel dat 99% van de forumleden zich ook naar voor 1% aangetrokken voelt worden tot Invicta :blush:

1 like

Als ik de verschillende post zo lees, dat ben ik gekke Henkie hier met mijn Invicta’s…:joy:

2 likes

Absoluut, min 7 en min 5. En met mijn lenzen in ben ik verziend. Nu jij weer.

1 like

Wij gaan dit bevestigen noch ontkennen :joy::ok_hand:

Ik dus ook.

1 like

Maar je bezit geen collectie Invicta’s toch, hoop ik?

:joy::joy::joy: Nou, lekker dan…

Dan heeft het daar mogelijk toch iets mee te maken? :joy:

1 like

De succesformule van Invicta? @Chillekasper als klant hebben! :money_with_wings:

3 likes

Als je hier zit ben je altijd liefhebber. Mooi toch!

2 likes

Zou @Chillekasper hier door invicta als en soort stasi -spion zijn neergezet om als influencer te infiltreren binnen HF om zodoende Invicta hier ook groot te maken? :upside_down_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Absoluut en ik vind mijn Invicta’s gewoon erg gaaf, maar ik moet toegeven, dat ze ook pure horror kunnen maken.

2 likes

Daar zijn ze zelfs bovengemiddeld goed in. :shushing_face:

1 like

Het is dezelfde reden dat mensen nep tassen kopen van Louis Vuitton en met messen van de Ikea snijden en zweren bij de boormachines van Ferm…

Invicta is overal te krijgen en heel betaalbaar. Dat is voor veel mensen de doorslaggevende reden: toegankelijkheid en goedkoop.

Zelfde geldt voor Daniel Wellington, TW steel, Armani, en ga zo maar even door. Deze merken verkopen als een tierelier…

3 likes

Eens. Ik verafschuw ook heel wat van hun horloges. Maar goed zolang er mensen zijn die het tof vinden… ik heb bijvoorbeeld helemaal niks me die superhelden thema’s of het nu Invicta is, Omega of welk ander horloge. Misschien dat dit op den duur veranderd, geen idee.

Ik denk dat Invicta qua modellen het slim doet spelen.

Er is een heel grote groep mensen die geen echte liefhebber zijn van horloges maar er wel graag eentje willen dragen. Gewoon omdat het luxe voelt.
Wanneer een merk overal te koop ligt moet het wel goed zijn, wanneer dat merk van stervensduur tot goedkoop aanbied moet het wel ECHT zijn en dus aantrekkelijk. Dikke aanbiedingen maken het bereikbaar.
Daarbij hebben hun modellen alles wat een niet kenner denkt nodig te hebben.
Goud
automaat
dikke banden
stevige bouw, dus goed spul
en ga zo maar door, het is net echt.

Deze groep mensen is denk ik groter dan de echte liefhebber.

Het oude spul is echt heel erg mooi spul, het nieuwe spul snap ik ook niet helemaal.
Neemt niet weg dat zoals ik al eerder benoemde Invicta toch enorm vaak te zien is om de pols van de welvarende onder ons.
Lekker uitgesproken, opvallend en als je wilt ook mega duur.

2 likes

Dat doet rolex ook :speak_no_evil:

nu heb ik mijn eigen doodvonnis getekend

5 likes

Welk succes. Vreselijk merk sorry @Chillekasper.
Is mijn mening dan :grinning: