Wat is de succesformule van Invicta?

nu moet ik toegeven dat de keuken messen van de Ikea echt van boven gemiddelde kwaliteit zijn! kwaliteit staal en makkelijk te onderhouden.

durf zelfs te zeggen dat ze op het niveau van de Sabatier messen liggen die ik in de school keukens gebruik.

1 like

3 likes

12 likes

Ja dat is precies wat ik bedoel, Sabatier en Ikea zijn beide van zacht en goedkoop staal gemaakt…probeer eens een handgemaakt gelamineerd Japans mes, dan merk je het verschil.

Het valt me op dat zoveel professionele chefs snijden met inferieure messen. Dat zijn toch professionals zou je zeggen?

1 like

Klopt, er zitten mi mooie modellen tussen, maar ook een hoop fantasie en over de top modellen.

1 like

Het is een feit dat ze als merk blijven groeien, dat ze toch best veel horloges ieder jaar verkopen. Dat ze her en der merken kunnen opkopen die op rand van afgrond staan (ik zou Eterna in de gaat houden of UG of die andere die misschien op de kop gaan🤫). Afgelopen jaren goede omzetten behaald. Dus waarom geen succes?

1 like

Tja, dat was inderdaad niet zo slim van je, ik denk inderdaad, dat je nu wel gepest gaat worden.

2 likes

Nou jongens, het was me een waar genoegen, tot ooit!

5 likes

Nee, want voor mijn bijziendheid heb ik die lenzen. :joy:

1 like

Hi,

@Chillekasper - Toch even terugkomen op succes. Ik heb voor de grap de koers van het IWG aandeel er even bij gepakt. Geeft me toch een heel ander beeld. Nog even op zoek naar een annual report voor details.

groet, Vincent

7 likes

Je lijkt me helemaal geen verkeerde kerel toe… Maar tot ziens!

Super dat je dit erbij pakt. Waar kan ik dit zelf vinden?

Update: ik zie het al. Ff opzoeken

Omdat het merendeel die zich trakteert op een horloge gewoon iets moois en opvallends zoekt, en dan ook nog voor een gunstige prijs. Waarom zou iemand die zich niet heeft verdiept in horloges EUR 10.000 neerleggen voor een Rolex, wat een vrij anoniem onopvallend horloge om de pols kan zijn. En dan heeft Invicta best een uitgebreid gevarieerd aanbod.

1 like

Uit interesse even gekeken maar dit lijkt me een heel ander bedrijf dat toevalig ook Invicta heet?

1 like

Oeps… je hebt helemaal gelijk - lijkt een telco. @Chillekasper - sorry voor het op de verkeerde voet zetten!

4 likes

Dat is denk ik een nieuwe tactiek van Invicta, nu 80% korting op je aandelen!

edit: nu valt mn grap ook in het water :no_mouth:

6 likes

Valt mee nog mee dat ik nog geen doodsbedreigingen heb gekregen :speak_no_evil:

WAT?! JIJ VINDT ROLEX LELIJK?! STERF JIJ KETTERAAR!!

had je zoiets verwacht?

1 like

Op z’n minst

Sommige Rolexen zijn ook gewoon super lelijk, dat weet iedereen wel

18 likes