Wat is de succesformule van Invicta?

Oei oei, die onyx versie lelijk? :face_with_monocle: laat @HanDavinci het maar niet horen!

3 likes

Don’t feed the troll

1 like

Wat een preutsheid.

1 like

Wat maakt mij het uit? De één roept dingen over Rolex en draagt ouwe Seiko’s en de ander roept dingen over Rolex en draagt het daadwerkelijk.

Het raakt niet.

12 likes

Je weet dat ze zowat alleen Rolex hommages maken he :P… Prodiver of Submariner… lijkt wel op elkaar!

Oh damn, bedankt dat je het stokje van me hebt overgenomen, nu ben ik weer veilig.

1 like

Ik weet het, daarom kan ik die grap gewoon maken tegen jou :wink:

2 likes

Gelukkig maar, ga jij inderdaad maar gewoon lekker genieten van je aankoop!:+1:t2:

1 like

Is er een mogelijkheid om alle topics waar Invicta in benoemd wordt onzichtbaar te maken. Hoef dat echt niet te zien…

1 like

Hahaha :joy:
Echt een lekker horloge. True fuck off watch.
Winner winner chicken dinner :sunglasses: :+1:

1 like

Defineer succes in deze. :sweat_smile:

1 like

Dat er toch weer 74 antwoorden in een invicta topic zijn.

Dat noem ik succes.

ai carramba amigo, zwarte trui… onyx klapper… subliem!
Ik zou serieus mijn hele garderobe er op aanpassen.
Oh nee. dat hoeft niet… je kunt gewoon elke dag hetzelfde aan… niemand heeft het door.
Sterker nog, je kunt in je onyxie naar kantoor… niemand die het ziet.
(ik zal de tekening achterwegen laten)

4 likes

Ergens heb ik een beeld van een bruidegom die een geleende Invicta van zijn buurman omheeft en daar een ongeluk mee krijgt . Nu nog visualiseren :joy::joy:

3 likes

Dat kan uiteraard ook nepnieuws zijn! Feiten, bewijzen, accountantsverklaringen, wetenschappelijke onderzoeken, dat soort dingen.

1 like

Ah, weer zo’n kneitersterk topic.

In onderstaande reclame van het horloge(kuch)merk hebben ze het begrepen. De beste Invicta is namelijk de Invicta die niemand ziet.

armstrong

Nou, eh…

Invicta vroeger:

Invicta nu:

Behoorlijk gegroeid zou ik zeggen :nerd_face:

13 likes

Over die lelijke rolexxen… (mee eens overigens)

Zélfs de lelijkheid wordt nog gekopieerd door invicta :joy:

5 likes

7 likes

Ja volgens mij staat hun groep onder een andere naam wanneer het gaat om de aandelen. Volgens mij Zager Watch International.