Is die datumaanduiding jou zelf geschreven?
Tja, de titel zegt "t helemaal ! …
Wat is de succesformule van Invicta ?
De titel is de vraag en tevens het retorische antwoord
tezamen. Niemand komt er dus ooit achter, nooit.
Hans Rombouts
Net zo lelijk als die tudors.
De poor men Rolex.
Misschien mooie invicta voor @ RLc
maar dan wel The rich men’s Invicta
Ha Ha.
Voor ieder wat wils
afgelopen weekend mocht ik met het gezin “gezellig” een middag naar Bataviastad (in Lelijkstad) ook daar een Invicta winkel, ik ben er even doorheengelopen en moets nog even denken aan @Chillekasper. Er waren geen horloges die mij konden bekoren, een uitzondering zo bleek bij het winkelend publiek, de winkel heeft de hele dag “vol” gestaan met klanten.
de bezoekers van HF zijn geen goed referentiekader voor dit merk daar er heel heel veel mensen zijn die maar al te graag kopen (voor een paar honderd euro een leuk “klokje” op de pols met een “rijke” uitstraling)
Prijs, bling bling, en een markt van gemiddelde kopers (geen HF leden zoals gemeld) maakt dat dit merk het leuk doet, althans dat is mijn visie op het geheel puur enkel en alleen na een middagje winkelen.
Helemaal eens!
Hallo groep, ik ben John, 50 jaar en vind Invicta horloges leuk…
Hoi John, gecondoleerd. Eeh ik bedoel…het is niet erg. Ik ben Han, 30 jaar en heb een zwak voor alcohol, sigaren en vrouwen van 50+.
Zo heeft iedereen zijn tekortkomingen.
en met een dikke bips.
Als Maarten een Onyx heeft, dan zeker.
Dag Han, fijn dat je zo ahum, meegaand bent medestrijder…
Ik wordt er trouwens ook voor behandeld, moedig trekken we de karavaan voort!
Jij ook sterkte, de alcohol en sigaren lijken mij erg lastig…
Warme groet,
John
Populaire/bekende designs, redelijke bouwkwaliteit, 3 jaar garantie, 200m waterdichtheid, automatisch Seiko n35 uurwerk en dat voor $80,- wat kun je daar nou niet leuk aan vinden?
Schrap voor mij de sigaren, verder akkoord.
Weet uit betrouwbare bron dat er al onderhandelingen zijn met Rolex
Is al rond. Uit doorgaans betrouwbare bron binnen de organisatie. hoeven ze niet zoveel aan te passen in de ontwerpen.
Rolex
Volgens mij is Rolex aankopen niet echt een aanwinst. Denk eerder dat ze merk zouden aanschaffen die gericht is op dress watches, dat hebben ze nog niet in hun catalogus zitten.
Ze hebben s.coifman voor dress watches