Tom, jij hebt toch al een explorer?
Zeker, maar nog geen 1016!
Kan nog wel even duren hoor! Een mooie vinden is één, en dan nog die exorbitante prijzen willen betalen.
Snap wel wat je erin ziet, best gaaf ook met de plexi.
Explorer staat ook op mijn wensenlijstje (als ik super dedicated ga sparen binnen 1.5 jaar bereikbaar) maar dan wel een 114270…

Snap wel wat je erin ziet, best gaaf ook met de plexi.
Explorer staat ook op mijn wensenlijstje (als ik super dedicated ga sparen binnen 1.5 jaar bereikbaar) maar dan wel een 114270…
Prachtig!
Voor mij is de Explorer 1 met afstand de mooiste Rolex, ongeacht prijs.
Mijn huidige top 5 van mijn horloges:
- Sinn 903 rot datum
- Glycine Airman 2000
- Junghans Meister Chronoscope
- Stowa Seatime
- MM300 toch denk ik… Maar kan ook de Stowa Antea of de Meistersinger zijn…
wishlist word alleen maar langer met al de schitterende bijdragen
Kwam er vorig jaar eentje tegen helemaal compleet en in een mooie ongepolijste staat. Toch niet gedaan, omdat ik hem te klein vond dragen.
Echter blijft het een icoon; komt vast een keer langs!
Vind zelf een 1016 veel mooier, heeft nog echt de toolwatch uitstraling.
Eensch! Super lowkey en toch een prachtige historie achter het model. Misschien toch maar extra studiefinanciering… toch 0% rente en die verliest zn waarde zeker niet
Even een oude foto erbij gepakt waar het merendeel van mijn collectie op staat. Heb ze niet bij de hand.
De 5e uit mijn top 5 is momenteel mijn Tissot Seastar Chronograph uit 1970.
Wat zou zo’n Credor eigenlijk ongeveer doen in het blauwe gedeelte?
Heel lastige keuze dit. Is het de keuze wat ik het leukste vind of wat het “mooiste” is, dat zijn wle twee verschillende dingen.
Heb tot nu toe ( nou ben ik nog maar kort lid hier) weinig serieuze reacties van u gezien.
Is het uw doel om alleen maar ( zogenaamd) lollig te reageren?

Wat zou zo’n Credor eigenlijk ongeveer doen in het blauwe gedeelte?
Waren volgens mij ±50k nieuw. Denk dat ze vanwege de zeldzaamheid niet echt minder waard geworden zullen zijn

Waren volgens mij ±50k nieuw
Aha, thanks. Die kunnen we dus doorstrepen.
De vijfde seiko blijft toch ook echt gewoon een mooi horloge!