Moest je weten wat er al geboden is lopen er nog meer sukkelaars als ik rond, veel meer… By the way eerste en tweede wereldoorlog is in België uitgevochten. Moet niet meer zeggen zeker… Grtz.
Ik kan nog vragen of die zijn bod wil heroverwegen wil je dat?
Ach was het vergeten, het is woningsdag, now I understand…
Ik durf te wedden dat als er iemand 450 euro biedt,je dit klokkie echt wel verpatst…
Dat sowieso niet.
Samenvatting; je horloge is een frankenwatch. Is samengesteld, want no way zou een militaire chrono gouden ‘furniture’ combineren met een witte plaat. Er is weinig waarde, en al zeker geen 2000 euro.
Wat voor mij/ons best lastig is, dat je “uurwerk” tegen een horloge zegt. Wij hebben het over horloges, waar een uurwerk in zit. Op die manier is het soms even schakelen - gaat het nu weer wel over het horloge, of over het uurwerk…?
En verder - wat iedereen al dacht en schreef.
Laatste keer dat ik zoveel moeite doe. Heb die gozer gewoon wakker gebeld. Hij wilde bewijs zien van de krastest met de kruiskop. Snap hier serieus niks van. Veel plezier of succes met het horloge in ieder geval. Mocht je toch bedenken dan weet ik niet of die hem dan nog wil innemen. Cheers
Wacht eff…wil jouw gast een kruiskop kopen voor 111 eu ex btw?..
Hold on…effe in de gereedschapskisten duiken…zo terug…
Zoiets toch?
Die gaat niet voor 111 ex weg hoor is een special army issued uit de oorlog!!
Effe die gast weer van je wakker bellen!
Iemand is op zoek naar exact dit model. Maar dan wil hij wel een kras vrij horloge en hij staat erop dat de krastest wordt uitgevoerd. Met een kruiskop 17 seconden over het glas en dan wil hij wel hem wel overnemen. Maar goed TS zit vrij hoog met zijn 2k dus dat zit wel een heel eind uit de richting. Kon het proberen
kogel vrij
suiker vrij
roest vrij
Er klopt iets niet in jouw betoog…
Wij Belgen praten gelukkig vloeiend 3 talen… Ciao😎
Ter indicatie, zelfde horloge met andere achterkant op ebay:
Staat al een eeuw te koop deze.
Thxs, tging er grof aan toe net, that’s internet sometimes…het wordt een twijfelgeval, verkopen, niet verkopen, Corona crisis moet nog volgen he… Europa staat nog zware tijden te wachten, als KLM air France al aan de staat miljarden vraagt ziet het er echt niet rooskleurig uit, met dat virus waar we niks v weten…
Idd om te verkopen, maar als je uiteindelijk niet tot een degelijk voorstel of aanbieding komt, kan je nog steeds beslissen het niet te verkopen, elk mens heeft nog steeds zijn eigen rechten, normen, waarden…
Ook Italiaans?!?
Dat is iets Belgisch. Uurwerk is het gehele horloge.
Ik heb een beetje zijdelings al je topics bekeken, maar het komt op mij over als iemand die graag iets wil horen en volhard tot ie dat hoort. Je hebt geen uniek ‘one in a million’ horloge helaas, hij is verknoeit in de loop der tijd. Accepteer dat en koester de emotionele waarde mocht je daar daadwerkelijk om geven.
Misschien moet je een keuze maken en er maar één tegelijk gebruiken per zin. Nu komt het niet echt vloeiend over.